Ik ben geslaagd!!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Astrid

Ik ben geslaagd!!

Bericht door Astrid »

Oef!!

Ik ben erdoor!

Onderweg zat ik nog te twijfelen over een aantal dingen, maar ik heb het er dus toch goed vanaf gebracht...

De vragen die ik fout had (5 in totaal) waren eigenlijk wel domme fouten:

* Een bevoegd persoon (agent) stond met armen evenwijdig naar mij gericht. Ik antwoorde dat ik mocht doorrijden. Achteraf was ik verbaasd dat ik dat geantwoord had! waarschijnlijk wat verstrooid. Die vraag komt trouwens veel terug...

* Dan nog iets wat ik niet gelezen had in theorie (of alleszins had overgekeken). Als banden versleten zijn, worden ze dan weker of harder? Ik had weker geantwoord, het was harder.

* Mag een auto parkeren bij een bord parking met eronder een auto. Ik dacht enkel geldig voor auto's.. niet dus

De andere fouten weet ik niet zo goed meer... ik verban ze uit mijn geheugen...

Alvast bedankt voor de site! En ik zou aan anderen willen aanraden om geen andere theorie er nog bij te nemen (ter uitbreiding), want je raakt enkel in de war!

Ik heb mij al ingeschreven voor de praktijklessen: ik neem 12 u ( 8u +4 extra.. 't was korting)

Ik heb op 4/05 mijn examen!!

Ik moet erdoor zijn!!!


Groeten en nogmaals bedankt (ook voor de vlugge antwoorden op mijn vragen op het forum)

astrid
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Mag een auto parkeren bij een bord parking met eronder een auto. Ik dacht enkel geldig voor auto's.. niet dus
Voor welk rijbewijs ging jij B of A?
Quote: Als banden versleten zijn, worden ze dan weker of harder? Ik had weker geantwoord, het was harder.
Als je zulke zaken weet wordt je beslist een prima bestuurder
Astrid

rijbewijs A

Bericht door Astrid »

Ja, ik was vergeten vermelden voor welk rijbewijs ik ging:

Rijbewijs A (motorrijbewijs)...

x Astrid
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Afbeelding

Het klopt dus dat je op die plaats geen motorfiets mag parkeren.
Plaats reactie