Bedankt

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Proficiat, Tom. En veel succes nu met de praktijkopleiding. Ook daarover kan je hier vragen stellen of discussiëren.
TomVL

Bericht door TomVL »

hey,

Ja de praktijk dat zal nog een zware brok worden. Vooral emotioneel dan. De techniek en de verkeerscode vallen allemaal wel mee maar ik moet vooral een 'angst' overwinnen in de wagen.
Daarom dat ik nu pas op 24-jarige leeftijd de stap zet om mijn rijbewijs te behalen.

Op mijn 19de had ik al eens reeds het theoretisch examen afgelegd (ook geslaagd toen) maar dat is dus intussen vervallen vandaar dat ik terug vanaf nul begin.

Maar nu doe ik het goed en bedachtzaam. Ik ken de verkeerscode veel grondiger, zelfs aanverwante artikels enzo blijf ik lezen om van alles op de hoogte te zijn.
Dit is een eerste stap in het zelfvertrouwen achter het stuur.

Overmorgen naar de rijschool voor de 18 uur praktijk, waar ik toch intensief mee ga bezig zijn. Het zal nog een drukke periode worden.

Hopelijk lukt alles nu wel goed hé...
TomVL

Bedankt

Bericht door TomVL »

hey,

Gisteren het examen afgelegd.
Was na gebruik te maken van deze site echt een makkie.
Had een veel hoger niveau van vragen verwacht.
Toch had ik nog 3 kleine foutjes, die vermeden hadden kunnen worden. Maar dat is geen excuus natuurlijk...

In ieder geval.. bedankt aan de makers van deze site. Keep up the good work !!!

groetjes
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Benny schreef: Ik zou eens willen zien hoe die buschauffeur naar het nieuws kijkt
Met open mond van verbazing ...
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Tom, heb je er al eens op gelet hoe een buschauffeur op het spitsuur zijn gevaarte door een stadscentrum loodst? Die zit daar zo ontspannen bij als jij wanneer je naar het nieuws op de televisie kijkt. Wel, dat moet je ook doen: ontspannen en zelfverzekerd rijden, dan lukt het allemaal veel beter.

Als er een probleem opduikt, leidt angst of paniek vrijwel zeker tot een verkeerde beslissing. Rustig blijven, en het komt vrijwel altijd in orde.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Tom, heb je er al eens op gelet hoe een buschauffeur op het spitsuur zijn gevaarte door een stadscentrum loodst? Die zit daar zo ontspannen bij als jij wanneer je naar het nieuws op de televisie kijkt.
Ik zou eens willen zien hoe die buschauffeur naar het nieuws kijkt
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie