geslaagd!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Carola D

geslaagd!

Bericht door Carola D »

hallo
ik heb deze ochtend men theoretisch rij-examen gaan doen en ja hoor, kben der direct door!

Ik heb alleen maar de site gebruikt om te leren en kheb de oefeningen veel herhaald.

Er zaten ook vragen in die letterlijk op de site staan, zo werd et een makkie.

Ik had 3 fouten waarvan 1 dat ik te laat was.

Ik wil dus vooral de mensen van deze site bedanken.
Ook de proefexamens zijn realistisch.

Groetjes en de beste wensen!
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Hallo Patte,

Het doet mij en vermoedelijk al de andere moderators veel plezier deze reactie te krijgen van jou.

Wij waarderen het trouwens zeer dat jij, als politie-inspecteur, zeer regelmatig topics beantwoordt en jongeren extra advies geeft.
Patte
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 00:00

Bericht door Patte »

Misschien is het eens tijd om ook door mij eens een goed woordje te doen naar de makers alsook de 'controleurs' van dit forum. Ditmaal eens in het openbaar

Aan de vele reacties van de bezoekers te zien heeft dit forum een goede invloed. Onze bedoeling is een verkeersveiliger Vlaanderen. (België) Te groot denken is te voorbarig. Ons doel qua verkeersveiligheid is gelijk ondanks welk beroep of voorkeur van enig forum of site! Tenslotte wensen wij allen hetzelfde doel bereiken! Als we één(1) persoon hebben overtuigd is dit voor mij al een voldoening!

Ik wens géén gevoelige snaar te raken maar wens enkel mijn positieve indruk weergeven! Dit zonder dat onder stoelen of banken te stoppen...

!! Houden zo en waar nodig verbeteren !!
Plaats reactie