Geslaagd na twee pogingen :s

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
özlem

Geslaagd na twee pogingen :s

Bericht door özlem »

ik ben geslaagd maar na twee pogingen eerlijk gezegd ik dacht dak direckt geslaagd zou zijn maar het is nie zo erg ben met 2 foutjes geslaagd maar nu moet ik 3 maanden wachten of wa?? ik ben 17 jaar en 9 maanden mag ik niet leren rijden ???(met mij begeleiders???)alvast bedankt
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Je bent 17 jaar en 9 maanden.

Je moet wachten tot je volledig 18 jaar bent voor je een voorlopig rijbewijs krijgt in het gemeentehuis en met een begeleider de baan op mag.
ozlem

Bericht door ozlem »

ma meneer srry ma ik vind da echt een domme wet tis gwn stom allez ik wist da nie nu pas weet ik het ik kon dan wachten tot als ik 18 was wa moek nu doen allez serieus waarom bestaat da dan 17 jaar en 9 maanden kunnen jullie mij een verstandige reden geven aub...????? mag ik het ook nie binnen geven mijn bladeren van geslaagdpapier???
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Ik hoop dat je de theorie via deze site geleerd hebt. Dan heb je hopelijk ook het hoofdstuk RIJBEWIJS WIE/WANNEER gelezen. Het staat daar klaar en duidelijk in dat je pas op 18 jaar een voorlopig rijbewijs kan krijgen.

Waarom is die wet dom? De wetgever geeft je 3 maanden voor je 18 jaar bent al de mogelijkheid om je theorie-examen af te leggen. Je bent niet verplicht dat al te doen als je 17 jaar en 9 maanden bent, je mag dat als dat voor jou beter uitkomt.

En eenmaal 18 jaar mag je dan ook de baan op.
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Vanaf de leeftijd van 17j 9m mag je leren rijden met de rijschool. Vandaar komt die leeftijd.
ozlem

Bericht door ozlem »

ayaa zoo nu begrijp het mercii ja ik heb zeker mijn theorie van deze site geleerd en ik zeg het naar iedereen door :p
Plaats reactie