geslaagd!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Nele21
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 okt 2005, 00:00

geslaagd!

Bericht door Nele21 »

het was voor mij de derde keer dat ik het theorie-examen ging afleggen en heb hiervoor een andere leermethode gebruikt...de boekjes van flor heb ik niet meer aangeraakt en ik heb me enkel nog geconcentreerd op deze site... resultaat: ik ben geslaagd met 45/50!
Bedankt voor deze goeie site, ik ben er heel tevreden over! (ook indien ik niet geslaagd was geweest, geloof ik dat deze site een goede voorbereiding is op het examen!)

Groetjes
Nele
GRO
Administrator
Berichten: 12760
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Dank voor al de lovende woorden.

Ik hoop dat je enkele examenvragen wil doormailen naar rijbewijs@telenet.be

Zoals je weet kan je daar zelfs op het einde van de maand een DVD-speler mee winnen.
lieken
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 okt 2005, 00:00

Bericht door lieken »

Ook ik ben dankzij deze site geslaagd...ik had voorheen de boekjes van Flor gebruikt maar toen was ik niet geslaagd...die boekjes zijn zo onoverzichtelijk...

Jullie site is echt een ideale methode voor mij om alles te vatten...de oefenvragen zijn heel handig om te testen of je t goed geleerd hebt of niet... En toch zitten de addertjes er ook in...ideale voorbereiding op het werkelijke examen...Ik ben geslaagd met 2 kleine foutjes en 1 grote...al bij al valt dat nog mee...

Ondertussen heb ik ook mijn praktijkexamen afgelegd en daar was ik van de eerste keer door...ik rijd nu dus rond met mijn "echt" rijbewijs...
Plaats reactie