Geslaagd

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: PB
Afkorting van PAAR BLUTSEN
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Helemaal vanboven "je hebt 1 nieuw bericht" aanklikken.
PB -&gt persoonlijk boodschap
Funda
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 okt 2005, 00:00

Bericht door Funda »

eugeen schreef:
Quote: PB
Afkorting van PAAR BLUTSEN
raar
Funda
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 okt 2005, 00:00

Bericht door Funda »

digital schreef: Helemaal vanboven "je hebt 1 nieuw bericht" aanklikken.
PB -&gt persoonlijk boodschap
aaaaaaa zo zit het in mekaar! Seg wacht eens! Dat turks daar? Kan jij turks?
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Zalig toch wat we hier kunnen bereiken!

Onze lieve Funda was totaal radeloos toen ze hier aankwam. Ze heeft mij een e-mail gestuurd, waarop ik geprobeerd heb haar een goede studiemethode, en vooral meer zelfvertrouwen te geven. En zie, onze meid is alvast geslaagd voor haar theorie-examen.

Heerlijk toch, zoveel enthousiasme bij jonge mensen te kunnen opwekken.

Een schat van een meid is het, ons Fundake! Haar mama is trouwens ook terecht heel trots op haar sinds we haar geliefde dochter over de brug geholpen hebben.

En digital, jij zou wel eens de kusjes in ontvangst mogen nemen. Dat is nu eenmaal het voordeel praktijkinstructeur te zijn hé. 'k Zal ik tijdens de rijlessen de mama gaan troosten, wie weet ...
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Funda schreef: Kan jij turks?
Dat kan ik ook, hoor! Een vroedvrouw bijvoorbeeld heet in het Turks een "Turkentrekker".
Funda
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 okt 2005, 00:00

Bericht door Funda »

Jozef schreef: Zalig toch wat we hier kunnen bereiken!

Onze lieve Funda was totaal radeloos toen ze hier aankwam. Ze heeft mij een e-mail gestuurd, waarop ik geprobeerd heb haar een goede studiemethode, en vooral meer zelfvertrouwen te geven. En zie, onze meid is alvast geslaagd voor haar theorie-examen.

Heerlijk toch, zoveel enthousiasme bij jonge mensen te kunnen opwekken.

Een schat van een meid is het, ons Fundake! Haar mama is trouwens ook terecht heel trots op haar sinds we haar geliefde dochter over de brug geholpen hebben.

En digital, jij zou wel eens de kusjes in ontvangst mogen nemen. Dat is nu eenmaal het voordeel praktijkinstructeur te zijn hé. 'k Zal ik tijdens de rijlessen de mama gaan troosten, wie weet ...
Hoi Jozefke,

Je bent zo lief echtwaar! Telkens wanneer je mij iets schrijft voel ik me heel goed! Dankzij jullie ben ik geslaagd! Als deze site er niet was geraakte ik er moeilijk . Dus als deze site er niet was had ik deze leermethode niet kunnen gebruiken, hiervoor bedank ik Eugeen met mijn kusjes.

Als deze site er niet was had ik geen steun en moed gekregen van jou (Jozefke).

Als jij er niet was had ik geen zelfvertrouwen in mijn eigen. Hiervoor bedank ik jou met mijn kusjes. Digital, na ik geslaagd was, hebben we een klijne gesprekje gehad op deze forum. Het was erg leuk hoor om met jou te praten op dit forum! Hiervoor bedank ik je nog eens met mijn bekende kusjes (k) (k) (k)

"Een schat van een meid is het, ons Fundake!" (Jozefke) Je brengt mij in verlegenheid. Maar het is zalig om dit te horen! Jozefke je hoef mijn moeder niet te troosten ha ha . . .

Zo dit was het voor vandaag


Bekende kusjes van Funda (k) (k) (k)


Vervolg Morgen hoop ik toch enz...
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

"Jo mei!" (spreek uit: "jo mai") zeggen ze in Bayern en Oostenrijk (dat klinkt toch mooier dan "Ja wadde" hé). Ooit word ik nog de aalmoezenier van het forum!

Lieve Funda, we appreciëren jou enorm, en we vinden het fijn dat je daarvoor zo dankbaar bent. Wat mij betreft, mag je dat best met kusjes uitdrukken, en mag je me altijd mailen als je denkt dat ik jou op welk domein dan ook kan helpen.

Maar om alle misverstanden te vermijden: de 4 moderatoren hier hebben elk wel een vaste relatie met een vrouw als levenspartner.

Veel liefs voor jou,

Jozef
Funda
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 okt 2005, 00:00

Bericht door Funda »

eugeen schreef: Terug even serieus nu:

Funda, ik raad je aan om op onze site ook even te kijken onder PRAKTIJK en daar te klikken op B/B+E

Daar vind je allerhande info i.v.m. de praktijkopleiding.
Daar krijg je ook een reeks tips waar examinatoren tijdens het examen zoal op letten.
Bedankt voor je raad Eugeen.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Terug even serieus nu:

Funda, ik raad je aan om op onze site ook even te kijken onder PRAKTIJK en daar te klikken op B/B+E

Daar vind je allerhande info i.v.m. de praktijkopleiding.
Daar krijg je ook een reeks tips waar examinatoren tijdens het examen zoal op letten.
Funda
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 okt 2005, 00:00

Bericht door Funda »

Jozef schreef: "Jo mei!" (spreek uit: "jo mai") zeggen ze in Bayern en Oostenrijk (dat klinkt toch mooier dan "Ja wadde" hé). Ooit word ik nog de aalmoezenier van het forum!

Lieve Funda, we appreciëren jou enorm, en we vinden het fijn dat je daarvoor zo dankbaar bent. Wat mij betreft, mag je dat best met kusjes uitdrukken, en mag je me altijd mailen als je denkt dat ik jou op welk domein dan ook kan helpen.

Maar om alle misverstanden te vermijden: de 4 moderatoren hier hebben elk wel een vaste relatie met een vrouw als levenspartner.

Veel liefs voor jou,

Jozef
Hallo Jozefke,

"Maar om alle misverstanden te vermijden: de 4 moderatoren hier hebben elk wel een vaste relatie met een vrouw als levenspartner"

Ja Jozefke, Dat kusjes gedoe is niet slecht bedoeld! Ze gaan hier denken dat ik mannen gek ben! Dat ben ik dus absoluut niet ! Ik zeg het ook om alle misverstanden te vermijden! P.s. Ik heb ook een vaste relatie!

Geen kusjes meer Funda
Plaats reactie