Niet geslaagd

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Sinds vandaag staat op de site een hoofdstuk: MILIEU
sjarel

wat zonde man

Bericht door sjarel »

nou dibbe , als k dat zo lees heb je blijkbaar toch echt wel pech gehad
ben vandaag ook mijn test gaan doen en had me ook helemaal niet aan zulke vragen verwacht , ik had echter het geluk wat aan mijn kant en ben net geslaagd , mss zelfs een beetje onterecht ( had niet zoveel gestudeerd )
in jouw plaats zou k toch wel een gevoel hebben , buizen om nieuwe vragen die niet eens zo moeilijk zijn en dan nog is speciaal moeten terugkomen daarvoor ( weet nu niet vanwaar je komt maar zal toch altijd wel een tijdrovende verplaatsing zijn ).

maar geef nu vooral de moed niet op , laat je niet doen door deze tegenslag en ga er gewoon voor
hopelijk kom k je op dit forum nog is tegen
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAn !!

S
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Dag Sjarel,

Welke vragen heb jij gehad i.v.m. milieu en/of hulp aan gewonden en ongeval?

Wil je ze even laten weten?

(PS andere vragen ook welkom)
Dibbe
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2005, 00:00

Niet geslaagd

Bericht door Dibbe »

Ik ben dus niet geslaagd, mede door volgende 2 vragen:

1) welke dieselsoort is het minst schadelijk voor het milieu?
A- rode diesel
B- diesel waarin een product is toegevoegd om de rook te verminderen
C- diesel met zwavel in
het juiste antwoord is C. ik ben 99% zeker dat ik dit ook heb geantwoord, maar tot mijn verbazing zag ik deze vraag terug passeren bij het tonen van mijn foute antwoorden...

2) ik wil fietsen vervoeren met mijn wagen. wanneer rij ik het zuinigst?
A- als ik de fietsen op het dak vervoer
B- als ik ze achteraan aan de wagen bevestig
juist was B. hier heb ik moeten gokken, en fout gegokt helaas...

Ik heb nergens op jullie site, noch in de boekjes van Flor info gevonden over milieubepalingen en hoe je zuinig rijdt. Nochtans wordt hier blijkbaar wel degelijk aandacht aan besteed sinds 1 september...

Voor de rest had ik toch nog een paar fouten wat betreft stilstaan en parkeren. Die theorie staat uiteraard wel netjes op de site.

Ben behoorlijk teleurgesteld, en die 15 euro die ik kwijt ben doet er ook geen goed aan.

Iemand nog wat last minute tips?

Morgen 2e poging dan maar...
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Re: Niet geslaagd

Bericht door gast »

Trouwens, even voor de volledigheid:

op de cd-rom van Flor was ik er telkens ruim door, toen ik thuiskwam van mijn niet-geslaagd examen heb ik opnieuw de cd-rom gedaan, ik had 37/40...
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

hallo eugeen , geweldige site heb je hier

weet niet meer de exacte omschrijving van mijn vragen over milieu maar ga toch mijn best doen

eerste was iets over wat het beste is , met de ramen van de wagen open of gesloten rijden, denk dat antwoord was om beter met gesloten te rijden omwille van minder weerstand ofzo

de tweede ging erover om voor een gesloten overweg de motor te laten draaien of om hem af te zetten , en wat voor het milieu het beste is. eigelijk makkelijke vraag , is uiteraard beter de motor dan af te zetten , maar moet wel toegeven dat ik niet echt het verband zie tss rijbewijs halen en milieubewustzijn. natuurlijk belangrijk dat we zorg dragen voor het milieu maar er zijn mensen die buizen omwille van deze vragen terwijl ze mss heel goed op de hoogte zijn van de wegcode en dat is dan toch wel een jammere ( en ook kostelijke zaak ).

mss moet er wel een manier gezocht worden nieuwe bestuurders te sensibiliseren voor het milieu zonder dat het invloed heeft op hun
theorie-examen over de wegcode

wel dat waren mijn vragen , khoop dat ze bij iemand het verschil kunnen maken tussen slagen en buizen

doei
S
Dibbe
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2005, 00:00

vragen ivm milieu / ehbo

Bericht door Dibbe »

eugeen schreef:
Welke vragen heb jij gehad i.v.m. milieu en/of hulp aan gewonden en ongeval?
mijn vragen ivm milieu staan hierboven beschreven. wat ik me nog herinner van de ehbo-vragen is:

Er is net een ongeval gebeurd met een fietser. Hij is in de war en heeft pijn. Mag ik hem alvast een pijnstiller geven?
Antwoord is dus nee. Hier had ik juist gegokt

Pfff, vind het echt jammer dat ik die milieuvragen fout had. Ik had 39/50, dus als ik die theorie over dat onderwerp al eerder had gehad, was ik erdoor geweest.

Ik ben nog eens alles aan het doornemen, maar alle tips zijn welkom!
Plaats reactie