een pluim voor deze site

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Dragonman

een pluim voor deze site

Bericht door Dragonman »

Dankzij jullie site ben ik vandaag geslaagd voor mijn theorie examen cat. A!

Jullie zullen waarschijnlijk heel veel van deze dankbetuigingen krijgen, ze zijn dan ook allemaal terecht.
Hoewel er in deze site niet veel staat over de motorfiets zelf, is de leerstof van deze site voor laat ons zeggen 90% voldoende voor het theoretisch examen. Er worden m.a.w. zeer weinig specifieke (4 in mijn geval) vragen gesteld over de motorfiets zelf (houding + uitrusting). Voor de rest zijn allemaal algemene vragen, zoals jullie die aanbieden in de herhalingsoefeningen).
Dus in de toekomst nog wat vraagjes en beelden over de zithouding (met of zonder passagier), de plaats op de rijbaan, hoe slepen,... en dan zit alles wel degelijk snor.
Voor mij is deze site 100% ...so ...keep up the good work!!!

Voor degenen die nog moeten gaan. Neem gerust je tijd (die krijg je) en doe zoals ik een aantal proefvragen (wat aangeboden wordt net voor het eigenlijke examen!!) om de zenuwen te temperen. Eens je bezig bent zul je zien dat alles nogal goed meevalt!!!
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Dankzij jullie site ben ik vandaag geslaagd voor mijn theorie examen cat. A!


Proficiat Dragonman, Dat horen we graag.


Quote: Voor degenen die nog moeten gaan. Neem gerust je tijd (die krijg je) en doe zoals ik een aantal proefvragen (wat aangeboden wordt net voor het eigenlijke examen!!) om de zenuwen te temperen. Eens je bezig bent zul je zien dat alles nogal goed meevalt!!!
Dit is een gouden tip!!!!
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie