Zeer goede site

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Kristel
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2005, 00:00

Zeer goede site

Bericht door Kristel »

Beste

Ik studeerde via uw site voor mijn theorie-examen voor rijbewijs A. Vandaag legde ik deze proef af en maakte ik slechts 3 kleine foutjes.

Prachtige, zeer goede site! Deze methode studeert veel gemakkelijker dan een boek. Een must voor wie zich goed wil voorbereiden op het examen, een aanrader voor iedereen die reeds een rijbewijs heeft en zijn kennis wil opfrissen.

Kristel
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Kristel schreef: een aanrader voor iedereen die reeds een rijbewijs heeft en zijn kennis wil opfrissen.
Dat heb je zéér juist gesteld, Kristel. Als je bedenkt hoeveel tijd een mens op een jaar in het verkeer besteedt, zouden er toch echt wel nog enkele uurtjes per jaar op een vrije dag moeten afkunnen om zich op de hoogte te houden van wijzigingen aan het verkeersreglement en om de vroeger opgedane kennis eens af te stoffen.

Gratis Rijbewijs Online is daarom niet alleen dé site voor het behalen van een rijbewijs, maar ook voor het waardebehoud van de investering die je ervoor gedaan hebt in tijd, moeite en geld.

Jonge mensen die het rijbewijs behalen: kies eens een geschikt moment uit om pa of ma ertoe te overhalen eventjes mee met jou naar de site te komen om wat vragen op te lossen, zomaar voor de lol, alsof het een kwis was. Zeg hen: "Ik ben er zeker van dat mijn pa of ma al die vragen nog kan oplossen".

Als ze een fout maken, lach ze dan niet uit, maar geef hen vriendelijk de uitleg. Ze zullen er ongetwijfeld veel van opsteken, en jou des te meer waarderen voor de kennis die je op het examen bewezen heb. En het geeft jou de voldoening dat je pa of ma geholpen hebt om veiliger te rijden.
Plaats reactie