Gebuisd

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Bollie

Gebuisd

Bericht door Bollie »

Hoi ,

khad erg goed geleerd voor mijn examen. Khad alles op deze site goed gelezen de oefeningen gedaan, nog een extra boek gekocht daaruit geleerd kdacht da'k et ging kunnen ma kwas gebuisd. Khad geen enkel groote overtreding gemaakt maar wel 11 kleintjes. mijn ma zei me dan ge zult wel ni goe geleerd hebben zekerst eh. terwijlk toch mijn uiterste best deed. die vragen zijn gwn soms ingewikkeld gesteld. kvon et echt grandioos moeilijk. kga morgen weer gaan. ksal zien wa et wordt anders doe'k geen moeite meer, dan vink et alleen nog maar geldverspilling!

wish me luck

Bollie
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Bollie,

Als je elf fouten hebt en als je de vragen heel moeilijk vond, dan denk ik dat je het toch nog niet 100% kent.

Alle vragen van het examen staan ook ergens op onze site tussen de oefenvragen na elk hoofdstuk. De examenvragen zijn dus even moeilijk of gemakkelijk als de vragen op de site.

Misschien is het te vlug als je morgen al opnieuw examen gaat doen. Misschien moet je eerst de theorie nog eens goed doornemen.

In ieder geval hoop ik volgende keer goed nieuws te krijgen
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Je hebt gelijk als je zegt dat het moeilijk is maar als ik jou was zou ik gewoon met volle moed opnieuw proberen.
En ook als het de tweede keer niet zou lukken NIET OPGEVEN

om op deze planeet en omstreken door het verkeer te geraken heb je nu eenmaal een rijbewijs nodig.

Ook voor je verdere leven, werk enz... komt een rijbewijs van pas.

zorg dat je goed op de hoogte bent van de verkeersregels het kan jou en andere mensenlevens redden dus is het zeker geen geldverspilling.

Dus verwacht ik hier binnenkort een mail dat je geslaagd bent en geen opgave.

Veel succes.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie