Geslaagd v/d 1e keer, maar ...

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Bree

Geslaagd v/d 1e keer, maar ...

Bericht door Bree »

Ben examens gaan doen in Bree. Gelaagd van de eerste keer na 2 weken het boek goed te hebben doorgenomen en ook de vragen op deze site.

Ik vind de manier waarop men daar examens moet afnemen maar slecht. Je komt binnen in een kamer waar 8 pc's staan opgesteld, deze kamer is afgeschermd met een doorkijkraam naar de balie. Je wordt steeds afgeleid en hoort alles. Nadat je bent geslaagd moet je luidop de tekens lezen op een bord voor je zichtcontrole. Belachelijker dan deze kan niet en je leid de mensen die examens maken af omdat je dat luidop moet doen en niet mag wijzen met je handen. Hetzelfde met de koptelefoon die je op je hoofd krijgt, die echt slecht zit.

Dan nog te beginnen over de vragen. Ik mij zorgen maken dat er nu meer verkeersregels zijn en dat deze anders zijn dan vroeger etc.. Krijg ik daar allemaal situaties voorgeschoteld die nog dateren uit de tijd voor mij als je ziet hou oud de foto's zijn en de kwaliteit ervan. Zelf heb ik een vraag voorgeschoteld gekregen waarvan ik nog steeds niets van heb teruggevonden.

Dan wordt je nog in de gaten gehouden dat je niet zou afkijken of spieken, alsof je daar de tijd voor hebt.

Ze maken er veel commotie rond maar dat ze de examenruimtes wat moderniseren en het zal voor de anderen misschien beter gaan.
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Dan heb je nog onze tijd niet meegemaakt waar je een plaats toegewezen kreeg in een grote zaal, en waar je ook vanop de laatste rij op de dia's (jawel hoor) moest kunnen zien of er een agent stond op het kruispunt of niet. In het donker moest je dan met een naald op een steekkaart het juiste antwoord doorprikken.
Plaats reactie