42/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Tommii
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2017, 00:01

42/50

Bericht door Tommii »

Deze week elke avond een paar uurtjes filmpjes bekeken, notities gemaakt en de leerstof doorzwommen. Gisteren dan een smsje gestuurd en deze voormiddag volledig los gegaan met de code voor de proefexamens. 'k Ben begonnen met +-40/50 en kort na de middag draaide ik rondjes van 48-49/50. Volgens jullie site zou het dan wel moeten lukken. Maar 'k was er toch echt niet gerust in op weg naar het examen.

Ok .. de score was nu wel redelijk close maar ik heb blijkbaar ergens een zware fout gemaakt. Na het examen zag ik dan die "Geslaagd", begon ik te zweven en vond ik het blijkbaar nodig om niet naar mijn fouten te kijken en af te ronden. Nadat ik terug op planeet aarde was geland, vroeg ik de juffrouw aan het onthaal waar ik dan een zware fout zou kunnen gehaald hebben en zij heeft opgezocht dat het om een vraag ivm een woonerf ging. Ik weet nog dat ik daar super hard heb zitten twijfelen. Maar geen van de 3 opties leek me een zware fout. Raar.
Dus alles bij elkaar heb ik 4 fouten gegeven op 50 vragen.

Goed genoeg vond ik om me speciaal te registreren en jullie te bedanken voor de hulp want zonder deze site was dat echt niet gelukt. Het zit me nog altijd niet lekker dat ik een zware fout heb gescoord. Maar die "Geslaagd" die erbij staat maakt veel goed! ;)