Autisme

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Naomitje

Autisme

Bericht door Naomitje »

Hallo,

Mijn naam is Naomi en ik moet mijn theorieexamen opnieuw doen omdat ik 5 keer gebuist ben op praktijk - dankzij mijn 20 uur kan ik gelukkig nog blijven rijden tot 2018 enkel mijn theorie moet weer opnieuw en dan weeral praktijk.

Door mijn autisme heb ik soms last van blackouts - ik heb ook PTSS waardoor ik soms niet goed dingen verwerk.
Ik moet hiervoor resque nemen. Dit is een plantaardig kalmeermiddel die alchohol bevat.

Sommige mensen beweren dat ik dit niet mag innemen voor een examen - sommige zeggen dan weer van wel.
Dit is een medicatie die mijn mentale beperking ondersteunt - is het niet mogelijk om hier een uitzondering voor te geven?

En kan ik dit ook op mijn praktijkexamen innemen. Het gaat hier over een dosis van maar 6 druppeltjes?

Is het ook mogelijk door mijn PTSS om een vrouwelijke instucteur te vragen - ik merk dat ik veel flashbacks krijg als mijn instucteur een man is, hetzelfde geld voor mijn leerkracht.

Rijden is op zich geen probleem meer - ik rij nu twee jaar alleen. Enkel op examens wordt dit problematisch door faalangst en paniekaanvallen.
Gast

Re: Autisme

Bericht door Gast »

Als je praktijk examen hebt direct zeggen dat je autisme heb en je probleem uitleggen, normaal houden ze daar rekening mee
Grts en succes
Plaats reactie