Hoe zien de vragen eruit op een examen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Gast

Hoe zien de vragen eruit op een examen

Bericht door Gast »

Hoe zijn de vragen op een examen, ik bedoel niet letterlijk de vragen maar hoe ziet het programma/website eruit waarop je de vragen moet beantwoorden? Is het zoals bij jullie op de site?
Ik ben bang dat ik ga paniekeren als ik opeens in een "andere omgeving" terecht ga komen en de vragen ga moeten antwoorden gewoon ga blokkeren.
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: Hoe zien de vragen eruit op een examen

Bericht door Wouter »

Het is een simpel examen hoor. Vraag, afbeelding, antwoorden en A-B-C...

Als die dingen je al in de war kunnen brengen, dan vrees ik dat je beter gewoon niet probeert om ooit te gaan autorijden :D

Nee, maak je geen zorgen. Bovendien krijg je zeer veel tijd: eerst worden de vraag en alle antwoordmogelijkheden voorgelezen, en daarna krijg je nog eens 15 seconden tijd om te antwoorden. Meer dan voldoende.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Hoe zien de vragen eruit op een examen

Bericht door bert.covens »

Gast schreef: Ik ben bang dat ik ga paniekeren als ik opeens in een "andere omgeving" terecht ga komen en de vragen ga moeten antwoorden gewoon ga blokkeren.
Maak je geen zorgen. Je hoeft heus geen IT-er te zijn om een examen op de computer te kunnen afleggen. Qua bediening, is het systeem echt zéér eenvoudig.

Aanvankelijk heet de computer je welkom. Daarna, krijg je het voorstel om een soort proefexamen te maken. Je krijgt de kans om een viertal vragen te beantwoorden, om te wennen aan de manier van vraagstellen, en aan de computer zelf. Je kan perfect alle 4 deze vragen foutief beantwoorden, en daarna 50/50 behalen. De vier oefenvragen hebben immers geen enkele invloed op je uiteindelijke échte examen.

Voor wie onzeker is: een aanrader !
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Plaats reactie