Hoelang na opening examencentrum begint het examen?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Marty

Hoelang na opening examencentrum begint het examen?

Bericht door Marty »

Mijn Vraag is duidelijk; stel dat een bepaald examencentrum om 7u 's morgens open gaat en ik er ook om 7u stipt sta.... Kan ik dan direct aan het theoretisch examen beginnen of wachten ze altijd tot er genoeg mensen zijn om de sessie te beginnen (of kan je zelf kiezen op welk tijdstip je wil beginnen?)
De reden is dat diegene die mij brengt moet gaan werken en ik dus voor 9u klaar moet zijn met het examen....
Bedankt voor de snelle reacties.
Brent Geerts
Medewerker
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 apr 2014, 22:10
Locatie: Mol

Re: Hoelang na opening examencentrum begint het examen?

Bericht door Brent Geerts »

Marty schreef:Mijn Vraag is duidelijk; stel dat een bepaald examencentrum om 7u 's morgens open gaat en ik er ook om 7u stipt sta.... Kan ik dan direct aan het theoretisch examen beginnen of wachten ze altijd tot er genoeg mensen zijn om de sessie te beginnen (of kan je zelf kiezen op welk tijdstip je wil beginnen?)
De reden is dat diegene die mij brengt moet gaan werken en ik dus voor 9u klaar moet zijn met het examen....
Bedankt voor de snelle reacties.
Normaalgezien kan je dan meteen met je examen beginnen, ik ken iemand die s'morgends ooit nog voor hij naar school kwam zijn examen is gaan afleggen. Dat zal ongeveer rond hetzelfde uur geweest zijn. Op 2 uur ben je zeker klaar hoor, zo lang duurt het theoretisch examen niet. ;)
When you think you know it all, it's a sure sign you don't -Colin McRae
marty

Re: Hoelang na opening examencentrum begint het examen?

Bericht door marty »

OK bedankt! Dus je bent zeker dat ik DIRECT kan beginnen om 7u? Da's perfect, want diegene die me meeneemt moet mij daarna ook nog afzetten, normaal gezien is dat in twee uur inderdaad te doen... :)
Brent Geerts
Medewerker
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 apr 2014, 22:10
Locatie: Mol

Re: Hoelang na opening examencentrum begint het examen?

Bericht door Brent Geerts »

marty schreef:OK bedankt! Dus je bent zeker dat ik DIRECT kan beginnen om 7u? Da's perfect, want diegene die me meeneemt moet mij daarna ook nog afzetten, normaal gezien is dat in twee uur inderdaad te doen... :)
Direct... Misschien kan het wel zijn dat de computers daar nog moeten opstarten etc. Dat weet ik nu niet precies.
When you think you know it all, it's a sure sign you don't -Colin McRae
Plaats reactie