Dringend! Brug of niet?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Eleonoor

Dringend! Brug of niet?

Bericht door Eleonoor »

Zijn de examencentra open op 2 mei? Maken ze wel of niet de brug? Ik wil morgen mijn code aanvragen, indien ze vrijdag toch sluiten heeft het geen zin.

Nog voor alle duidelijkheid, je MOET je praktijk niet in hetzelfde examencentrum als je theorie afleggen? Stel dat ik mijn theorie in Brussel afleg, en mijn praktijk in Vlaams Brabant (waar ik woon) dan is dit perfect mogelijk he? Thanks!
Brent Geerts
Medewerker
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 apr 2014, 22:10
Locatie: Mol

Re: Dringend! Brug of niet?

Bericht door Brent Geerts »

Of ze een brugdag maken vindt ik niet terug, op de wettelijke feestdag zelf zijn ze in elk geval gesloten. Dat kan je misschien best navragen voor alle zekerheid.

Op de website van GOCA staat het volgende over waar je het examen moet afleggen:
Opgelet! De kandidaten voor het rijbewijs geldig voor de categorie B moeten het praktijkexamen afleggen in het examencentrum dat bevoegd is hetzij voor de gemeente waarin ze hun hoofdverblijfplaats hebben hetzij voor de gemeente waar de erkende rijschool gevestigd is, waar ze het praktische onderricht gevolgd hebben, wanneer ze zich op het examen aanbieden met deze school.

Je theoretisch rijexamen kan je dus eender waar afleggen. Voor je praktijkexamen weet ik niet waar dat zal zijn in jou geval, maar dat weet je zelf waarschijnlijk wel.
When you think you know it all, it's a sure sign you don't -Colin McRae
Brent Geerts
Medewerker
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 apr 2014, 22:10
Locatie: Mol

Re: Dringend! Brug of niet?

Bericht door Brent Geerts »

Voor alle duidelijkheid: de examencentra zijn vrijdag open!
When you think you know it all, it's a sure sign you don't -Colin McRae
Plaats reactie