Ben ik klaar voor de echte examen?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
mohamedkanzaoui
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 aug 2013, 20:47

Ben ik klaar voor de echte examen?

Bericht door mohamedkanzaoui »

Hallo, ik ben mohamed en ik wil graag dat iemand mij helpt met mijn vraag te beantwoorden.

Ik haal ongeveer 45/50 op elke proefexamen van de AD Randum, 23/25 op de Reeks per Reeks en 45/50 op de voorrangsregels.
Denken jullie dat ik klaar er voor ben?

alvast bedankt!
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Ben ik klaar voor de echte examen?

Bericht door Benny Stinkens »

Dag Mohamed,

Wij kunnen helaas niet de toekomst voorspellen en garantie geven kunnen we ook niet :idea:
Maar als je ongeveer 5 fouten per reeks maakt, raad ik je aan om eens te kijken over wat voor onderwerp die fouten zoal gaan :idea:
Meestal duidt dit er op dat je toch 1 of ander onderwerp niet genoeg onder de knie hebt.

Als er dus van die 5 fouten er 3 over hetzelfde onderwerp gaan zou ik dit hoofdstuk zeker en vast nog eens opnieuw bekijken :idea:

Veel succes. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Ben ik klaar voor de echte examen?

Bericht door GRO »

En hoe zit het met de OEFENVRAGEN die bij de hoofdstukken staan?
Dat zijn de belangrijkste vragen op de site. Die zijn up to date met het echte examen.
Zorg ervoor dat je alle vragen i.v.m. snelheid, parkeren, voorrang, milieu, techniek, ongeval trein tram bus perfect kent.
Maar in principe komt elk hoofdstuk aan bod.

http://www.gratisrijbewijsonline.be/rij ... ichtYT.htm
mohamedkanzaoui
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 aug 2013, 20:47

Re: Ben ik klaar voor de echte examen?

Bericht door mohamedkanzaoui »

GRO schreef:En hoe zit het met de OEFENVRAGEN die bij de hoofdstukken staan?
Dat zijn de belangrijkste vragen op de site. Die zijn up to date met het echte examen.
Zorg ervoor dat je alle vragen i.v.m. snelheid, parkeren, voorrang, milieu, techniek, ongeval trein tram bus perfect kent.
Maar in principe komt elk hoofdstuk aan bod.

http://www.gratisrijbewijsonline.be/rij ... ichtYT.htm
Bij die maakte ik bijna geen enkele fout en ja Benny Stinkens had gelijk ik heb nog de onderwerp (parkeren)nog niet onder de knie.

Bedankt voor jullie reactie
mohamedkanzaoui
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 aug 2013, 20:47

Re: Ben ik klaar voor de echte examen?

Bericht door mohamedkanzaoui »

mohamedkanzaoui schreef:Hallo, ik ben mohamed en ik wil graag dat iemand mij helpt met mijn vraag te beantwoorden.

Ik haal ongeveer 45/50 op elke proefexamen van de AD Randum, 23/25 op de Reeks per Reeks en 45/50 op de voorrangsregels.
Denken jullie dat ik klaar er voor ben?

alvast bedankt!
ik ben geslaagd!!!! met 47/50 dank je !
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Ben ik klaar voor de echte examen?

Bericht door Benny Stinkens »

proficiat. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie