Nederlandse site

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Roza

Nederlandse site

Bericht door Roza »

Hallo,

allereerst wil ik jullie ontzettend bedanken voor jullie toffe site. Ik heb er echt heel veel aan. Ik ben net begonnen met mijn rijlessen en heb deze site al een aantal maanden eerder gevonden, maar nooit echt bestudeerd, want ik wilde het samen met mijn rijlessen doornemen. Alles is heel duidelijk en de foto's helpen ontzettend. Ik heb de site ook doorverteld aan mijn rij-instructeur en hij vindt jullie site ook helemaal top!

Maar nu mijn vragen:
Ik heb zowel op de Belgische als de Nederlandse site gekeken en er verschilt wel het een en ander. Zo zie ik op de Belgische site dat de site is bijgewerkt tot 7 juni 2013, maar ik zie dit nergens op de Nederlandse site. Dus ik vroeg me af of de Nederlandse site ook helemaal up-to-date is? Ik woon namelijk in Nederland.
Ook is er op de Belgische site de mogelijkheid om het theorie- en praktijkboek te downloaden, maar ik zie dit niet op de Nederlandse site. Alleen de proefexamens kun je op de Nederlandse site downloaden. Ook zijn er op de Nederlandse site geen filmpjes bij de theorie, zoals wel het geval is op de Belgische. Ik vroeg me af hoeveel de Nederlandse en Belgische wetgeving verschillen van elkaar op het gebied van rijden. Dus kan ik ook gewoon de informatie en filmpjes van de Belgische site gebruiken voor Nederland? En kan ik ook het praktijkboek van de Belgische site gewoon downloaden om te leren voor mijn praktijkexamen in Nederland?

sorry voor de vele vragen, maar ik hoop dat jullie me kunnen beantwoorden.
Alvast heel erg bedankt en nogmaals ontzettend bedankt voor al jullie moeite die jullie in deze site hebben gestoken. Echt topwerk!

Groetjes,

Roza
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Nederlandse site

Bericht door GRO »

Onze Vlaamse site (http://www.gratisrijbewijsonline.be" target="_blank) en Franse site (http://www.permisdeconduire-online.be" target="_blank) zijn de voorbije maanden helemaal hermaakt, met o.a. filmpjes, handbook etc.
Het is de bedoeling dat ook de Nederlandse site volledig hermaakt wordt, maar dat kan nog enkele weken duren.
Roza

Re: Nederlandse site

Bericht door Roza »

Oke, helemaal geweldig!
Maar kan ik nu ook de Belgische praktijkboek gebruiken om te leren voor mijn praktijk in Nederland of moet ik nog even wachten tot de Nederlandse site ook helemaal is bijgewerkt?

Groetjes,

Roza
Plaats reactie