Wie geeft men een goede leer methode

Vraag hier tips en hulp van anderen.
mohamed
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 mei 2012, 18:53

Wie geeft men een goede leer methode

Bericht door mohamed »

Ik oefen al 3 dagen thuis mijn theoretisch rijbewijs ben al 3 x niet geslaagd
En 3 x wel geslaagd weet iemand van jullie een goede leer methode
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: Wie geeft men een goede leer methode

Bericht door Wouter »

Hier vind je de leermethode van GratisRijbewijsOnline

Als je deze methode goed volgt, dan ben ik er zeker van dat het je deze keer wel gaat lukken.
Kijk maar naar de reacties op dit forum van mensen die deze methode gebruikt hebben: die zijn bijna allemaal positief.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
mohamed
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 mei 2012, 18:53

Re: Wie geeft men een goede leer methode

Bericht door mohamed »

Ik heb 2 dagen de boeken van flor koninckx gelezen en online wat geoefend bij gratis rijbewijs
En dan en online code gekocht en online geoefend 3 x gebuisd 3 x geslaagd en nu van morgen opgestaan ontbeten nog es geprobeerd online met me code en score 44 op 50 wat doe ik het best me theorie gaan afleggen of nog oefenen
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: Wie geeft men een goede leer methode

Bericht door Wouter »

Ik zou nog wat oefenen. 3x gezakt, 3x geslaagd... Dat is maar de helft van de keren "erdoor". Volgens mij ken/snap je dan nog niet alles goed.

Maak nog eens ALLE proefexamens reeks per reeks, en bekijk wat je fout doet en controleer of je ook echt snapt waarom iets fout is. Als dat lukt kan je nog eens de vragen ad random proberen op te lossen.
Als je dingen niet snapt, ga je best dat hoofdstuk nog eens terug bekijken op de site.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
gregory468
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 mei 2012, 19:39

Re: Wie geeft men een goede leer methode

Bericht door gregory468 »

voor mijn theorie examen had ik gewoon de alles een paar keer gelezen

dan zaten er een paar maanden tussen
de week zelf elke dag continu alles gelezen

was geslaagt met 48/50

dat is nu al 2 jaar geleden
nu probeer ik het nog eens maar dan voor de moto
Plaats reactie