Praktijkexamen a3

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Matthias.

Praktijkexamen a3

Bericht door Matthias. »

Hallo,

Zou ik mogen weten welke papieren je nodig hebt voor het praktijkexamen (verzekering,..) en of het volgens de wetgeving verplicht is of dat je pinkers Moet hebben aan je brommer.


Alvast bedankt,

Matthias.
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Praktijkexamen a3

Bericht door Inazuma »

Matthias. schreef:Zou ik mogen weten welke papieren je nodig hebt voor het praktijkexamen (verzekering,..)
Identiteitskaart
verzekeringspapier
gelijkvormigheidsattest bromfiets klasse B
voorlopig rijbewijs

en of het volgens de wetgeving verplicht is of dat je pinkers Moet hebben aan je brommer.
Je brommer moet pinkers hebben als hij die origineel had - en in welk geval je ze ook niet mocht verwijderen want technische wijzigingen zijn niet toegestaan aan een goedgekeurd type bromfiets ...

Maar een bromfiets moet in principe geen pinkers hebben om een (Belgische) typegoedkeuring te kunnen krijgen.
Matthias.

Re: Praktijkexamen a3

Bericht door Matthias. »

Inazuma schreef:
Matthias. schreef:Zou ik mogen weten welke papieren je nodig hebt voor het praktijkexamen (verzekering,..)
Identiteitskaart
verzekeringspapier
gelijkvormigheidsattest bromfiets klasse B
voorlopig rijbewijs

en of het volgens de wetgeving verplicht is of dat je pinkers Moet hebben aan je brommer.
Je brommer moet pinkers hebben als hij die origineel had - en in welk geval je ze ook niet mocht verwijderen want technische wijzigingen zijn niet toegestaan aan een goedgekeurd type bromfiets ...

Maar een bromfiets moet in principe geen pinkers hebben om een (Belgische) typegoedkeuring te kunnen krijgen.

Oorspronkelijk had hij er geen. Is het Dan ok?

Het is een Vespa Ciao van 1993, maar ik heb nog een probleem: hij zal het deel waar je moet optrekken tot 25 km/u niet halen denk ik. Omdat hij simpelweg niet zo snel optrekt Het is een zeer stomme vraag maar zou ik mogen trappen om hem toch tot die snelheid te halen? (mijn brommer heeft nl pedalen)

Alvast bedankt!
Plaats reactie