Theorieboek voor rijbewijs B

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Vlees

Theorieboek voor rijbewijs B

Bericht door Vlees »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een theorieboek voor rijbewijs B. Kan iemand mij helpen waar ik zo'n boek kan vinden. Ik heb heel veel info gevonden hier maar ik heb het voor mijn vriendin nodig en zij wil liever een boek.

Alvast bedankt.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Theorieboek voor rijbewijs B

Bericht door bert.covens »

Bij een erkende rijschool. In de boekhandel is ook wel 1 en ander te vinden, maar doorgaans duurder. En bovendien ben je nooit zeker of hetgeen je koopt, nog volledig up to date is. Erkende rijscholen zullen telkens de wegcode verandert, hun gedateerde boeken niet langer verkopen. Zij kunnen zich zulke slechte reclame immers niet permitteren, en houden hun koopwaar veel beter up to date.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
GRO
Administrator
Berichten: 12746
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Theorieboek voor rijbewijs B

Bericht door GRO »

Het handboek van Wees Wegwijs: in een rijschool
Het handboek van Flor Koninckx (rijbewijs van A tot Z) in de boekhandel en grote supermarkten.

Oefenvragen en proefexamens: op deze site.

Verschil tussen de theorie in een handboek en op gratisrijbewijsonline:
- In een handboek staat alles maar 1 keer en op de site komen belangrijke regels in diverse hoofdstukken opnieuw aan bod.
- De site heel veel uitgebreider illustraties. Meer foto's tekeningen, animaties, film.
- De theorie op de site is gebaseerd op het systeem ban herhaling. Je moet niet leren, maar wel aandachtig lezen, omdat alles op diverse plaatsen wordt herhaald.

Veel succes met de studie.
Plaats reactie