proefexamens

Vraag hier tips en hulp van anderen.
J

proefexamens

Bericht door J »

Belachelijk dat de proefexamens betalend zijn. Gratis is gratis toch?
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: proefexamens

Bericht door Wouter »

Je krijgt de theorie met oefenvragen helemaal gratis aangeboden. Daar heef iemand héél veel tijd en moeite in gestoken, en dat mag je zomaar gebruiken.
En nog dagelijks wordt daar tijd en moeite in gestoken, om alles 100% up to date te houden.

Een forum waar je met al je vragen terecht kan, waar mensen gratis en voor niks hun tijd in steken om de kandidaten verder te helpen.
En jij komt de tijd van die mensen verdoen met wat geklaag over 2,5 euro. Ik denk dat jij en ik een andere definitie aan het woord "belachelijk" geven...

En als je toch bij je mening blijft dat je het "belachelijk" vindt: niemand verplicht je hier te studeren als je niet akkoord gaat met de methodes die gehanteerd worden. Ga maar naar een rijschool theorielessen volgen, of koop ergens een (mogelijks verouderd) handboek.
Je zal meer dan 2,5 euro kwijt zijn, dat kan ik je verzekeren.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
alexanderb

Re: proefexamens

Bericht door alexanderb »

beste klagers ! ... ik ben geslaagd met deze website die een uitvinding is eerste klasse !
als je het zo erg vind de 2 euro 50 te betalen .. ga dan op een ander plaats leren
maar een beter plek als deze website zal je niet vinden aangezien ik persoonlijk
internet heb afgezocht trouwens wat is 2euro50? mensen steken tijd in deze site of wat denk jullie ???
dat die persoon voor de lol dingen doen ofzo ik vind het zelf te goedkoop ! voor deze luxe site dus klaag op een ander !


vriendelijke groeten alexander
Moad

Re: proefexamens

Bericht door Moad »

Ik denk niet dat je ergens anders beter gaat vinden hoor.. en juist die proefexamens maken deze website de MAX!

Proefexamens : 2,5 €
Moeite om website te bouwen, forum te beheren, theorie up to date houden, oefenvragen maken en GEEN vervelende reclamebloks en dat gratis = onbetaalbaar
Plaats reactie