Vraagje over herhalingsvragen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
koen
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 feb 2006, 00:00

Vraagje over herhalingsvragen

Bericht door koen »

Hoi,

Heb in April mijn examen gaan doen maar had 1 klein foutje teveel. Dan geen tijd meer gehad maar nu ben ik dus terug aan het leren. Eerste keer was met boek, nu met deze site.

Heb de theorie eens rap gelezen, en de eerste vragen wat gedaan, maar meteen naar de herhalingsvragen gegaan.

Nu haal ik bij alle reeksen 100%. Betekent dit dat ik er klaar voor ben aangezien die herhalingsvragen dezelfde zijn als die vragen bij elk hoofdstuk?

Groeten
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Je ziet op deze site regelmatig heel hoge scores staan: 38/40, 39/40 40/40.
Dat is van jongeren die onze methode gevolgd hebben.

Ik merk dat jij er een totaal andere methode op volgt.

1. Eest leer je via een boek en je had net 1 foutje teveel.

2. Nu leer je met de site volgens uw eigen methode

Quote: Heb de theorie eens rap gelezen
De zou moeten zijn

Eerste hoofdstuk geleerd en alle oefenvragen van dat hoofdstuk gemaakt.
Tweede hoofdstuk geleerd en alle oefenvragengemaakt
enz.
Quote: maar meteen naar de herhalingsvragen gegaan.
Dit zijn de allerminst belangrijke. Het zijn enkele losse flodders uit de oefenvragen na ieder hoofdstuk.

Ik hoop voor jou dat jouw methode lukt, maar ik zal niet verwonderd zijn als je bij je volgende mail schrijft: "ik had weer 1 foutje teveel".

Vergeet niet vanaf 5 september: 50 vragen.
koen
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 feb 2006, 00:00

Bericht door koen »

Oke, ik heb het examen even verschoven naar morgen.

Ga dan vandaag nog eens hoofdstuk per hoofdstuk de theorie leren en de vragen oplossen.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Veel succes
koen
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 feb 2006, 00:00

Bericht door koen »

Ben er dus weer niet door

En nog meer fouten ook, 11 kleintjes en 1 grote.

Heb gistere en vandaag uren aan een stuk elk hoofdstuk geleerd en alle vragen gemaakt, vandaag nog eens hetzelfde, en op alle vragen alles juist de hele tijd, heb deze hele site 99% gehaald ofzo.

Maarja, was er zo'n vraag, iemand had zijn handen op het stuur 8 over 8 laten we zeggen, twas heeeel bijna 10 over 10, dus ik dacht van, ja, dat ziet er goed, 10 over 10 stand, was dus fout

En dan nog op een kruispunt, waar ik naar rechts wil afslagen, maar er komt een fietser van link, maar die zat al bijna in het midden van het kruispunt, moet ik de fietser voorrang geven? JA denk ik, die zit al bijna in het midden. Fout, ik heb voorrang Ik bedoel, real time kun je toch moeilijk je eigen nog vlug voorrang geven en die fietser omver rijden

Dan nog vraag of als ik op de sporen van tram mag rijden, ik zei nee maar mag dus wel..

Ik sta voor oranjegeel knipperlicht, wat moet ik doen? Iedereen voorrang geven was het antwoord.. Dit had ik ook fout.

En dan nog een stomme fout van mijzelf ivm parkeren, auto stond juist maar aan de verkeerde kant..

Morgen nog maar eens proberen
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Hallo Koen,
Quote: iemand had zijn handen op het stuur 8 over 8 laten we zeggen
8 over 8 is beneden. 10 over 10 is boven.
Die vraag staat zelfs 2 x bij de oefenvragen.
Quote: of als ik op de sporen van tram mag rijden
Dat zou maar erg zijn in Antwerpen of Brussel als dat niet zou mogen. Dan kan je gewoon veel kruispunten niet meer oversteken.

Dit staat op de site i.v.m. het oranjegeel knipperlicht:
Quote: - Je mag altijd voorbij een oranjegeel kipperlicht rijden, maar je moet er rekening mee houden dat de gewone voorrangsregels van tel zijn.

- Het oranjegeel knipperlicht wordt bijvoorbeeld gebruikt om aan te geven dat de verkeerslichten buiten gebruik zijn.

- Soms wordt het groen licht vervangen door een oranjegeel knipperlicht. Ook dan mag je doorrijden, maar dan moet je dubbel voorzichtig zijn en rekening houden met de voorrangsregels.
koen
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 feb 2006, 00:00

Bericht door koen »

Over dat laatste:

Indd, had ik geleerd. En er waren geen borden, en geen tekeningen op de baan. En er waren dus 4 banen die op elkaar uitkwamen, rechts en voor je was er een auto. Dus ik dacht, aan die rechtste moet ik voorrang, maar aan die voor mij ni. Toch wel, moest voorrang geven aan iedereen.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Indd, had ik geleerd. En er waren geen borden, en geen tekeningen op de baan. En er waren dus 4 banen die op elkaar uitkwamen, rechts en voor je was er een auto. Dus ik dacht, aan die rechtste moet ik voorrang, maar aan die voor mij ni. Toch wel, moest voorrang geven aan iedereen.
Beste Koen,
In dit geval is het normaal dat je ook voorrang moet geven aan de auto voor jou want als je goed nadenkt dan weet dat die nog het allermeest van rechts komt.

Jij moet voorrang geven aan die bij jou van rechts komt.
Diegene die bij jou van rechts komt moet voorrang geven aan diegene die voor jou rijdt, want ten opzichte van hem komt die "voorste" van rechts.

Dus juiste oplossing is: 1) de auto voor je 2) de auto rechts van je 3) jijzelf.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
koen
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 feb 2006, 00:00

Bericht door koen »

Forum lag dus enkele dagen plat.

Dinsdag had ik dus wat fouten, maar had zeker alles goed geleerd, dus niets meer geleerd en woensdag ochtend meteen terug --&gt 0 grote en 4 kleintjes

Greets
Plaats reactie