Verandert iets in september.

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Maarten
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 sep 2005, 00:00

Verandert iets in september.

Bericht door Maarten »

hallo,
eerst en vooral, prachtige site is dat maar ik vroeg me af, komen deze vragen ook letterlijk op het examen?

en verandert er iet aan de hoeveelheid vragen in augustus of september?
vriendelijke groeten,

Maarten
GRO
Administrator
Berichten: 12745
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,
Quote: komen deze vragen ook letterlijk op het examen
Vaak krijgen wij van jongeren als reactie: "Alle examenvragen stonden ook op de site".
Maar of dit letterlijk zo is, dat geloof ik nooit. En ook de afbeelding bij de vraag zal zeker anders zijn.

Quote: verandert er iet aan de hoeveelheid vragen in augustus of september?
Heb jij dat dan niet zien staan in het eerste hoofdstuk: RIJBEWIJS WIE WANNEER. Het staat er zelfs in een kader.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Ik was van plan van deze of volgende week mijn examen te gaan doen. Raden jullie mij aan om te wachten tot na 5 september, of zou ik me beter haasten en het voor 5 september doen?
Met andere woorden: als het verschil tussen grote en kleine fouten wegvalt, wil dat dan zeggen dat dat in mijn nadeel is of net in mijn voordeel? Blijft het even moeilijk?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Beste gast,

Iemand die de theorie goed kent stelt zich die vraag eigenlijk niet

Nadeel : je moet na 05/09/2005
41 goede antwoorden kunnen geven i.p.v. 32

voordeel : voor 05/09/2005 kan je met 2 zware overtredingen buizen ook al haal je 38 op 40
terwijl als je na 05/09/2005 9 zware overtredingen maakt je toch nog altijd geslaagd bent als je er dan natuurlijk geen gewone overtreding er meer bij maakt.

Maar ik hou niet van zulke kansberekingen zorg dat je goed op de hoogte bent van het verkeersreglement je hebt dat niet alleen nodig om je theorie te behalen
Want het is iets wat je je hele leven nodig hebt om veilig door het verkeer te geraken het kan dus letterlijk vroeg of laat je leven redden.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie