Demo-examen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
PeterJan

Demo-examen

Bericht door PeterJan »

Als ik gewoon hier heel de tijd die demo-examen doe.. tot ik 48/50 ofzo haal..
Kan ik dan gewoon de maandag gaan en de theorie-examen afleggen?
Of moet je echt echt leren.. Want ik zie hier op de site dat de vragen van de echte theorie-examen verwerkt zijn in de demo-examen
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Demo-examen

Bericht door Benny Stinkens »

Dat hangt er van af wat je wilt. :idea:

Wil je alleen maar slagen voor je examen :?:
Of wil je voor de rest van je leven op de hoogte zijn van het verkeersreglement,
zodat je dit kunt gebruiken voor je praktijkexamen en je, je op een veilige manier door het verkeer kan begeven:?:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Demo-examen

Bericht door GRO »

Als ik gewoon hier heel de tijd die demo-examen doe.. tot ik 48/50 ofzo haal..
Kan ik dan gewoon de maandag gaan en de theorie-examen afleggen?
Als je het demo-examen enkele keren maakt, dan ken je de antwoorden uit het hoofd. Als dat het systeem was om te slagen, dan haalde iedereen 50/50. Het antwoord is dus NEEN.

Wat je moet doen om zeker te slagen is:

1. De theoriepagina's hoofdstuk per hoofdstuk aandachtig lezen en telkens er staat TIP EXAMEN, zorgen dat je dat zeker goed kent.
2. Telkens je een hoofdstuk gelezen hebt, de aansluitende gratis oefenvragen van dat hoofdstuk maken om te zien of je alles begrepen hebt.
3. Als je alle theoriepagina's doorgenomen hebt en de gratis oefenvragen bij de hoofdstukken gemaakt hebt, dan is het tijd voor onze proefexamens (ik heb het hier niet over het demo-examen he).
Eerst alle reeksen examenvragen maken (400 vragen)
Daarna zoveel mogelijk ad random examenvragen maken (600 vragen)
Daarna de proefexamens over de voorrang.

Als je dat doet, dan slaag je zeker.
Als je het demo-examen uit het hoofd leert, dan buis je gegarandeerd. Want het demo-examen is slechts een klein onderdeeltje van wat je moet kennen.
Plaats reactie