Op site gezocht en niet gevonden

Vraag hier tips en hulp van anderen.
L. Baetens

Op site gezocht en niet gevonden

Bericht door L. Baetens »

Hallo,

Heb gezocht op je site maar vind mijn antwoord op mijn vraag niet.
IS het nog steeds zo dat je na 3 maal geprobeerd te hebben voor de theorie je lessen MOET volgen?

Opmerking: ben eergistere exaam gaan doen en had nog steeds 40 vragen in plaats van 50 ???
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Ik begrijp uit je mail dat je examen hebt afgelegd en helaas niet bent geslaagd.
Ik begrijp ook uit je mail dat je niet via onze site en onze leermethode hebt gestudeerd.

Ons advies is:
* LEER (of lees minstens zeer aandachtig) ELK hoofdstuk op onze site.
* Maak dan de oefenvragen per hoofdstuk.
(Misschien een tip voor volgende keer)

L schreef:
Quote: Heb gezocht op je site maar vind mijn antwoord op mijn vraag niet.
IS het nog steeds zo dat je na 3 maal geprobeerd te hebben voor de theorie je lessen MOET volgen?
Het antwoord op deze vraag vind je op onze site in het eerste hoofdstuk RIJBEWIJS WIE/WANNEER
Quote: Ben je niet geslaagd, dan mag je na zo vaak herkansen als je wilt, zonder de verplichting de theorie te volgen in een rijschool.
Het staat op de site zelfs in het rood opdat het zou opvallen.

L schreef
Quote: ben eergistere exaam gaan doen en had nog steeds 40 vragen in plaats van 50 ???
Waarom zet je achter deze opmerking 3???. Dat is toch normaal.Dit staat op de site in het eerste hoofdstuk:
Quote: Het audio-visuele examen omvat 40 meerkeuzevragen (Vanaf 5 september 2005 : 50 vragen).
Ook dit staat in het rood opdat het zou opvallen.

Conclusie:

Lees even aandachtig onze pagina "LEES ONZE LEERMETHODE" waarmee de site start. Als je deze volgt, haal je volgende keer 40/40

Succes
Plaats reactie