Proef examens

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Ellen12

Proef examens

Bericht door Ellen12 »

Hoy,

Ik had graag wat proefexamens geoefend via deze site en vroeg me af of de log in 48 uur geldig is of 2 dagen?

Bedankt.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Proef examens

Bericht door bert.covens »

Nou breekt m'n klomp.

Bij mijn weten, telt een dag 24 u. 24 x 2 = 48. Wat is dus het verschil tussen 2 dagen ofte 48 u, volgens jou :?:
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Gast

Re: Proef examens

Bericht door Gast »

Ik bedoel daarmee dat als ik het vanmiddag 12u zou doen het niet morgenavond zou beëindigen maar effectief 48 uur later. Maw geldig tot zaterdag 12 u in de namiddag. :wink:
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Proef examens

Bericht door Stefan Peeters »

Wanneer je vandaag een sms stuurt, geldt de login voor vandaag en morgen.

Met andere woorden: je stuurt best geen sms om 23u, want dan kan je eigenlijk maar 1 dag oefenen...
GratisRijbewijsOnline schreef:Je ontvangt onmiddellijk via SMS de 6-cijferige toegangscode waarmee je gedurende twee dagen (de dag dat je ze krijgt en de volgende dag) onze proefexamens kunt maken.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Proef examens

Bericht door Benny Stinkens »

bert.covens schreef:Nou breekt m'n klomp.

Bij mijn weten, telt een dag 24 u. 24 x 2 = 48. Wat is dus het verschil tussen 2 dagen ofte 48 u, volgens jou :?:
Ik zou zeggen: Ik duik eens in het archief om het op te zoeken, maar volgens jou doe ik dit al te veel :mrgreen:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Proef examens

Bericht door bert.covens »

[quote="Benny Stinkens"]Ik zou zeggen: Ik duik eens in het archief om het op te zoeken, maar volgens jou doe ik dit al te veel :mrgreen:/quote]

Nope. Eerst alles lezen wat er staat, en dan in de juiste context plaatsen, Benny :!:
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Proef examens

Bericht door GRO »

Je ontvangt onmiddellijk via SMS de 6-cijferige toegangscode waarmee je gedurende twee dagen (de dag dat je ze krijgt en de volgende dag) onze proefexamens kunt maken
Dat staat op de site. Dat is voor 99,9 van de jongeren eigenlijk wel duidelijk hoor.
Ik merk trouwens dat tussen 23 en 24 h haast nooit een code wordt aangevraagd, Maar eenmaal 00 uur start het weer volop.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Proef examens

Bericht door de rijprof »

Ellen12 heeft toch een punt indien het technisch mogelijk is.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Proef examens

Bericht door GRO »

Het is 16:00 en ik krijg bij het binnengaan van de GB een bon waarop staat: Met deze bon krijg je vandaag en morgen 1 euro korting op een bak bier.
Zou ik dan overmorgen voormiddag ook nog korting krijgen????

Mijn buurman was al om 09:00 's morgens naar de GB geweest en heeft toen zijn bon gekregen.
Die heeft dus wel enkele uren meer tijd gekregen om een bak bier te kopen.
Is dat dan wel eerlijk?

Als GB een bon geeft die vandaag en morgen geldig is, dan is dat vandaag en morgen en vindt iedereen dat normaal.
Als wij een code geven die vandaag en morgen geldig is, dan is er plots een probleem.

@ Rijprof:
1. Het zou oneerlijk zijn als wij zouden schrijven dat de code 48 uur geldig blijft.
2. Er staat nergens op de site dat het verboden is om te wachten tot 00:01 uur om de code aan te vragen. Dan heb je inderdaad 48 uur genot.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Proef examens

Bericht door de rijprof »

't Was maar een vraag indien het technisch mogelijk zou zijn.
Binnen de 2 dagen is inderdaad iets anders dan een volle 48 uur en daar had Ellen wel een punt.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie