Zou ik er voor gaan?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Freddy530
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jan 2010, 22:16

Zou ik er voor gaan?

Bericht door Freddy530 »

Alhoewel ik zo onzeker ben dat ik geslaagd zou zijn met de volgende resultaten van het proefexamen die ik op deze site gemaakt heb, zou ik toch wel even willen kijken wat jullie hierop zeggen.

AD-RANDUM: 35/40
Voorrangsregels: 41/50

Zou ik proberen met deze resultaten, of toch nog wat meer leren?
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door de rijprof »

Dat is toch wat op het nippertje.
Best nog wat oefeningen maken en minstens een gemiddelde halen van 45/50
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Gast

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door Gast »

Bedankt voor de goede raad, nog een paar dagen bijstuderen dan maar en dan nog eens proberen.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door GRO »

Beste,

Alle proefexamens maken:
a. Alle proefexamens reeks per reeks;
b. Zoveel mogelijk ad randums
c. Voorrang

Als je op onze proefexamens gemiddeld 38/40 haalt, is de kans zeer groot dat je slaagt.
Freddy530
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jan 2010, 22:16

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door Freddy530 »

Ik heb nog eens alles bekeken van in mijn boek, en heb dan het proefexamen opnieuw geprobeerd.

Ik behaalde dit keer het volgende:

Ad-Randum: 36/40
Voorrangsregels: 45/50
Reeks per reeks (Het totaal van ALLE vragen): 254/300

Toch al een stukje beter dan gisteren, maar ik zal best nog wat oefenen denk ik maar er komt al verbetering in.
Jari
Berichten: 237
Lid geworden op: 23 nov 2009, 22:02
Locatie: Antwerpen

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door Jari »

Lees gewoon de website volledig, in plaats van uit je boek te leren.... De site is echt super! Ik spreek uit ervaring :D
Freddy530
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jan 2010, 22:16

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door Freddy530 »

Ik heb vandaag ook immers het proefexamen van een andere site geprobeerd, en daar scheen ik 40 op 40 te halen.
Maar is dat wel al voldoende om het examen af te leggen? (Zie mijn vorige bericht hierboven) om mijn puntentotaal van alle proefexamens (Reeks per reeks, AD-RANDUM, Voorrangsregels) te zien.

Sorry dat ik dit steeds vraag, maar ik zou het liefst zo vlug mogelijk mijn theoretisch examen af willen leggen omdat dit beter voor mij zal passen.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door bert.covens »

Kijk, je hebt intussen toch alweer heel wat gestudeerd, toch? Een theoretisch examen opnieuw moeten afleggen is nu ook weer zo'n ramp niet, hé. Moest het nu een praktijkexamen zijn, was dat anders (de evt kostprijs van de examenbegeleiding, twee mislukkingen, betekenen dan verplicht 6 uur rijschool volgen). En dan loopt 't kostenplaatje al snel aardig op. Maar bij een theoretisch examen is dat allemaal NIET het geval. Ik zou dus zeggen: studeer nog goed en ga ervoor.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Freddy530
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jan 2010, 22:16

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door Freddy530 »

bert.covens schreef:Kijk, je hebt intussen toch alweer heel wat gestudeerd, toch? Een theoretisch examen opnieuw moeten afleggen is nu ook weer zo'n ramp niet, hé. Moest het nu een praktijkexamen zijn, was dat anders (de evt kostprijs van de examenbegeleiding, twee mislukkingen, betekenen dan verplicht 6 uur rijschool volgen). En dan loopt 't kostenplaatje al snel aardig op. Maar bij een theoretisch examen is dat allemaal NIET het geval. Ik zou dus zeggen: studeer nog goed en ga ervoor.
Neen inderdaad geen ramp, maar ik zou hem het liefst van de eerste keer halen, dat is mijn eigenlijke reden dat ik er hard voor studeer.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door Benny Stinkens »

Freddy530 schreef: Neen inderdaad geen ramp, maar ik zou hem het liefst van de eerste keer halen, dat is mijn eigenlijke reden dat ik er hard voor studeer.
Wat wil je nu eigenlijk :?:

100% garantie op slagen kunnen wij je niet geven, stel dat wij met zijn allen zeggen "Freddy je bent er klaar voor" en je bent zenuwachtig en je buist.

Wat ga je ons dan verwijten :?:

Het enige wat wij je kunnen vertellen is de manier waarop je moet studeren (en die volg je trouwens niet want je bent al op een andere site bezig wat wij niet aanraden)
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Freddy530
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jan 2010, 22:16

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door Freddy530 »

Achja kijk, het was ook maar een vraag.
Ik leer mijn theorie daar niet, ik heb gewoon even het proefexamen op die site geprobeerd.
Mijn theorie leer ik vanop de site (niet meer uit mijn boeken, ik vond de theorie op de site makkelijker om te begrijpen.)

Ik leer elke dag minstens 2 uren mijn theorie en dit blijft nog zo doorgaan tot half februari, dan ga ik even naar het examencentrum om te proberen.
Steveh
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 jan 2010, 10:30
Locatie: wondelgem /borsbeek

Re: Zou ik er voor gaan?

Bericht door Steveh »

beste,

een maat van mij heeft zo'n CD van de rijschool met examens op,
ik heb deze meermaals gedaan, elke keer erdoor,
ben dan mijn theorie gaan afleggen (B) en was de eerste keer gebuist,
dit waren 100% andere soort vragen,
heb ondertussen mijn voorlopig rijbewijs..

ik zou zo zeggen oefen nog zoveel mogelijk op deze site,
en ga dan op 't geluk naar het examencentrum
.

ik wens je veel succes
audi 80 bj 1976 my pride.

al 1500 km gebold met begeleider
second car, Honda CRV V-tech
Plaats reactie