Zou ik slagen ? Rijbewijs B...

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Mja

Zou ik slagen ? Rijbewijs B...

Bericht door Mja »

Ik heb op school al rijschool gehad, maar de leraar zegt dat we nog moeten studeren in onze handboeken.
Dit vindt ik nogal saai dus ben ik op deze website beland... Ik haal de meeste keren 46/50 of hoger op de proefexamen ( waar je €2.50 voor betaald). En ik heb natuurlijk alle theorie overlopen.
De vraag is nu : Zou ik slagen ?
Groetjes Mja
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Zou ik slagen ? Rijbewijs B...

Bericht door Inazuma »

Mja schreef:Ik heb op school al rijschool gehad, maar de leraar zegt dat we nog moeten studeren in onze handboeken.
Dit vindt ik nogal saai dus ben ik op deze website beland... Ik haal de meeste keren 46/50 of hoger op de proefexamen ( waar je €2.50 voor betaald). En ik heb natuurlijk alle theorie overlopen.
De vraag is nu : Zou ik slagen ?
Enkel de lessen van Rijbewijs op School volstaan inderdaad niet, je moet achteraf zelf nog wat bijleren, en herhalen, herhalen, ...

Leren enkel voor een examen deugt hier absoluut niet : je zal de theorie voortdurend nodig hebben bij de praktijk.


Als je doorgaans 45 of meer haalt op de proefexamens, zou het echte examen ook geen probleem mogen zijn.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Zou ik slagen ? Rijbewijs B...

Bericht door GRO »

In de school heb je zeker een goede basis gehad.

Maak al onze proefexamens:
Eerst reeks per reeks (425 vragen)
Dan de voorrang (50 vragen)
Dan ad random (700 vragen)

Als je daarom goed scoort, slaag je zonder probleem.

Heb je nogal weinig op onze proefexamens, lees dan onze theoriepagina's nog eens goed door.
Onze theoriepagina's is hetzelfde als een handboek maar veel meer geïllustreerd.
Er staat ook op verschillende plaatsen: TIP EXAMEN wat belangrijk is voor het examen.
Plaats reactie