Bewaakte overweg ?

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bewaakte overweg ?

Bericht door Benny Stinkens »

Ik geef al verschillende jaren les en ben toch zelf even het noorden kwijt :oops:

In "het belang van Limburg" stond gisteren een ongeval beschreven
[quote]
Datum : 23/06/2008
Titel : Stephanie Goelen haalt drie dagen na zwaar ongeval rijbewijs
Stephanie Goelen (18 ) uit Balen heeft een goede engelbewaarder. Vrijdag werd haar auto door een trein gegrepen. Ze overleefde het ongeval en liep ’slechts’ snij- en schaafwonden op. Maandag - drie dagen later - zat ze opnieuw in de auto en slaagde ze in haar rijexamen.

Het ongeval gebeurde op een onbewaakte overweg
in de Spoorwegdreef in Mol. “Ik weet zeker dat het verkeerslicht wit wasâ€
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Bewaakte overweg ?

Bericht door Inazuma »

Benny Stinkens schreef: Mijn vraag is nu wat dan een bewaakte overweg is :?:
Waarschijnlijk éne met dubbele slagbomen en minstens 2 flitspalen .


Benieuwd wat het vervolg gaat zijn.
Normaal gezien een meet & greet met de politierechter als er technisch niets aan de hand bleek met de overweg ...


Wel de goeie reflex bij het horen van de bel terwijl ze al op de overweg was : Gaaazzzzzz :!: en maken dat je er af bent.
StephanieG

Re: Bewaakte overweg ?

Bericht door StephanieG »

Kom dit hier net tegen met aan iemand een foto te willen laten zien. Hier ben ik dan in levende lijve! :-)
Aan deze overweg stonden geen slagbomen, noch flitspalen. Dat willen ze bedoelen met onbewaakt.
2 weken later ineens wel, toeval of niet... :-)
Anyway, ben niet naar de politierechter moeten gaan, maar was wel mijn - gelukkig omium - verzekering kwijt...
Te diep in de zak moeten tasten lijkt me... :-D
StephanieG

Re: Bewaakte overweg ?

Bericht door StephanieG »

StephanieG schreef:Kom dit hier net tegen met aan iemand een foto te willen laten zien. Hier ben ik dan in levende lijve! :-)
Aan deze overweg stonden geen slagbomen, noch flitspalen. Dat willen ze bedoelen met onbewaakt.
2 weken later ineens wel, toeval of niet... :-)
Anyway, ben niet naar de politierechter moeten gaan, maar was wel mijn - gelukkig omium - verzekering kwijt...
Te diep in de zak moeten tasten lijkt me... :-D
Ohja en het signaal moest blijkbaar door een seinwachter gegeven worden en die had dat te laat gedaan..
Maar hoe je het ook draait of keert, je word altijd in fout gesteld... Ze zijn tegen zowat alles ingedekt...
En anders doen ze het wel door te processen tot je - na 3keer gelijk gekregen te hebben - toch in fout word gesteld... :-)
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Bewaakte overweg ?

Bericht door Benny Stinkens »

Dag StephanieG,

Leuk toeval 8) En dit na 8 jaar

Hopelijk gaat alles goed met je en is dit slechts nog een nare herinnering.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Bewaakte overweg ?

Bericht door de rijprof »

Dag Stephanie,
Kun je nog eens in 't kort vertellen wat er precies gebeurd was en wat het vervolg was.
Dit lijkt mij een zware misser van de seinwachter. Het had je leven kunnen kosten...
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie