Praktisch rijexamen

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
bunyamin

Praktisch rijexamen

Bericht door bunyamin »

Beste,

Ik ben ongeveer 2 maand geleden voor de rechter gekomen wegens rijden onder invloed en ik moest mijn praktisch rijexamen opnieuw doen.
Ik heb thuis een papier ontvangen van waar ik het zal mogen doen, heb het dan terug opgestuurd wat nu?

Moet ik al een afspraak leggen voor mijn rijexamen of moet ik nog op een documentje wachten van de griffie?
Ik wil er zo vlug mogelijk van af zijn.

en ps, geef ik mijn rijbewijs af nadat ik ben geslaagd voor mijn rijexamen? ze moeten het nog 15 dagen binnen houden.

wie kan er mij helpen?
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Praktisch rijexamen

Bericht door Inazuma »

bunyamin schreef: en ps, geef ik mijn rijbewijs af nadat ik ben geslaagd voor mijn rijexamen?
U moet het binnenbrengen na kennisgeving :

Artikel 40

Elk verval dat als straf is uitgesproken, gaat in de vijfde dag na die waarop het openbaar ministerie de kennisgeving aan de veroordeelde heeft gedaan. Zaterdagen, zondagen en wettelijke feestdagen zijn in deze termijn niet inbegrepen.


Normaal krijgt u papieren met uitleg
Wat u kreeg, en terugstuurde, is het eerste daarvan : u kiest waar u het opgelegde examen wil herdoen.
Gast

Re: Praktisch rijexamen

Bericht door Gast »

Dus ga ik nog een papier ontvangen thuis en magk nog niet bellen voor een afspraak voor mijn praktijk?
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Praktisch rijexamen

Bericht door Inazuma »

Gast schreef:Dus ga ik nog een papier ontvangen thuis en magk nog niet bellen voor een afspraak voor mijn praktijk?
U krijgt normaal papieren met uitleg op, en om te laten invullen in examencentrum na examen.
Plaats reactie