L-teken

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
Brent Geerts
Medewerker
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 apr 2014, 22:10
Locatie: Mol

Re: L-teken

Bericht door Brent Geerts »

bert.covens schreef:
Brent Geerts schreef:
bert.covens schreef:Te zien op welke manier je reclameert ....
Voila, nu zijn we er.
We zijn er .... als je alles leest wat ik schrijf, tenminste. Er stond ook nog:
bert.covens schreef: Te zien op welke manier je reclameert .... Er zijn er genoeg te vinden met een behoorlijk kort lontje .....
Een simpele, beleefde vraag: "Waar in de wegcode zou dat staan ?", heeft mij bijvoorbeeld al ne keer of twee de reactie: "Eej bazeke, ni onnoezel doeng of ge kraaigt ier nog een boet bovenoep, edde da goe verstoan?" opgeleverd. Gevolgd door een reactie van z'n collega: "Allé, 't is goe veur 1ne kier, mokt da ge weg ze"
Als je graag hebt dat ik op je volledige bericht reageer: er zijn ook genoeg chauffeurs te vinden met een behoorlijk kort lontje.

Natuurlijk zullen er wel agenten te vinden zijn die zich nogal snel druk maken, maar ik denk dat er met de meeste agenten goed te spreken valt zonder een boete te krijgen. Het is niet omdat je eens een keer (of 2 in jou geval) een probleem met de politie hebt gehad dat de de hele politieorganisatie rot is tot op het bot.
When you think you know it all, it's a sure sign you don't -Colin McRae
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: L-teken

Bericht door bert.covens »

Brent Geerts schreef: Natuurlijk zullen er wel agenten te vinden zijn die zich nogal snel druk maken, maar ik denk dat er met de meeste agenten goed te spreken valt zonder een boete te krijgen. Het is niet omdat je eens een keer (of 2 in jou geval) een probleem met de politie hebt gehad dat de de hele politieorganisatie rot is tot op het bot.
Als je wil, kan ik je in een oogwenk verwijzen naar een forum waar het (intussen zo'n 90 !) blad-zijden-lang vol staat met fraaie stoten van ons toch zo professionele, diplomatische korps .....

Duurt welgeteld 5 seconden. Alle links naar krantenartikels over hun fraaie stoten naar hier kopiëren, zou namelijk nét iets te lang duren .....
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: L-teken

Bericht door Benny Stinkens »

Mag ik aub vragen om op te houden met de discussie :?:
Het andere forum is ons allen bekend ook zonder verwijzing :idea:
Als jullie daar verder willen discussiëren, ga gerust jullie gang.
Hier weten jullie dat het niet de bedoeling is om te blijven discussiëren.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: L-teken

Bericht door de rijprof »

Dat was dus niet in Limburg :mrgreen:
Neen, want dan had Bert er helemaal niets van verstaan. :lol:
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: L-teken

Bericht door bert.covens »

de rijprof schreef:
Dat was dus niet in Limburg :mrgreen:
Neen, want dan had Bert er helemaal niets van verstaan. :lol:
Neen, 't was zeker niet Limburg. Er stonden geen notenbalken in hun notitieboekje. :lol:
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: L-teken

Bericht door Benny Stinkens »

bert.covens schreef:
Neen, 't was zeker niet Limburg. Er stonden geen notenbalken in hun notitieboekje. :lol:
@ Rafael,
Waar blijft de vind ik leuk knop :?: :mrgreen:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Gast1

Re: L-teken

Bericht door Gast1 »

Noord-Vlaanderen? :lol:
Amy
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2015, 14:54

Re: L-teken

Bericht door Amy »

Bizar heb ook altijd te horen gekregen dat een begeleider niet mag rijden met een L-teken.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: L-teken

Bericht door bert.covens »

Amy schreef:Bizar heb ook altijd te horen gekregen dat een begeleider niet mag rijden met een L-teken.
"Van horen zeggen" ... heb ik helaas al vaak "horen liegen" ook.

De volgende keer dat iemand je zoiets beweert, gewoon ff beleefd vragen in welk KB, MB, dat dan wel zou staan. 't Zal tamelijk snel stil worden..... :wink:
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: L-teken

Bericht door de rijprof »

Bizar heb ook altijd te horen gekregen dat een begeleider niet mag rijden met een L-teken.
Een begeleider MOET zelfs met een L-teken rijden, want op dat ogenblik begeleidt hij een leerling, anders is hij geen begeleider... :idea:
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie