Met welke versnelling parkeren?

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
User10373
Berichten: 183
Lid geworden op: 16 apr 2014, 16:29

Met welke versnelling parkeren?

Bericht door User10373 »

Heyy met welke versnelling zouden jullie mij aanraden om de schuinparking en de haaksparking uit te voeren als ik met de auto niet gestopt ben voordat ik ga parkeren.
User10373
Berichten: 183
Lid geworden op: 16 apr 2014, 16:29

Re: Met welke versnelling parkeren?

Bericht door User10373 »

Hallo is er iemand die mij het antwoord kan zeggen?
Brent Geerts
Medewerker
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 apr 2014, 22:10
Locatie: Mol

Re: Met welke versnelling parkeren?

Bericht door Brent Geerts »

Een beetje geduld misschien...
Ik zou het sowiezo altijd in eerste versnelling doen als je ergens vooruit gaat parkeren.

Maar wat nog beter is, is je auto achteruit parkeren. Bij schuine parkings gaat dat natuurlijk niet, maar bij een haakse parking is het achteraf veel makkelijker (en veiliger) om er terug uit te rijden omdat je andere bestuurders beter ziet komen.
When you think you know it all, it's a sure sign you don't -Colin McRae
User10373
Berichten: 183
Lid geworden op: 16 apr 2014, 16:29

Re: Met welke versnelling parkeren?

Bericht door User10373 »

Brent Geerts schreef:Een beetje geduld misschien...
Ik zou het sowiezo altijd in eerste versnelling doen als je ergens vooruit gaat parkeren.

Maar wat nog beter is, is je auto achteruit parkeren. Bij schuine parkings gaat dat natuurlijk niet, maar bij een haakse parking is het achteraf veel makkelijker (en veiliger) om er terug uit te rijden omdat je andere bestuurders beter ziet komen.
Dankuwel meneer Brent
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Met welke versnelling parkeren?

Bericht door Inazuma »

Gast schreef:Heyy met welke versnelling zouden jullie mij aanraden om de schuinparking en de haaksparking uit te voeren als ik met de auto niet gestopt ben voordat ik ga parkeren.
Dat is uiteindelijk afhankelijk van de snelheid waarmee je rijdt, hoe gemakkelijk je de parkeerplaats kan indraaien ...

eerste of tweede versnelling
Plaats reactie