Vluchtmisdrijf met half rijbewijs

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
Onbekend

Vluchtmisdrijf met half rijbewijs

Bericht door Onbekend »

iemand dat ik ken die enkel zen voorlopig rijbewijs heeft reed in een voertuig alleen en toen een auto wou parkeren reed die tege 'zijn' auto maar hij wist niet wat te doen dus reed hij weg ,wat zou hij als straf kunnen krijgen ? en kan iemand me alsjeblieft hiermee helpen en meer info kunnen geven grtjs. PS: de auto dat wou parkeren reed tegen zijn auto
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Vluchtmisdrijf met half rijbewijs

Bericht door GRO »

Waarom vraag je niet tegen die "iemand die jij kent" dat hijzelf hier de vraag komt stellen?
Zeg tegen die "iemand" dat het niet van de poes is, want dat is VLUCHTMISDRIJF.

Terzake nu. Waarom ben je niet gestopt?
Gast

Re: Vluchtmisdrijf met half rijbewijs

Bericht door Gast »

GRO schreef:Waarom vraag je niet tegen die "iemand die jij kent" dat hijzelf hier de vraag komt stellen?
Zeg tegen die "iemand" dat het niet van de poes is, want dat is VLUCHTMISDRIJF.

Terzake nu. Waarom ben je niet gestopt?


EXCUSSEER ik ben die persoon niet en gelieve geen DOMME en ONNODIGE commentaar te geven danku !! :wink: ik vroeg wat de straffen ervoor zouden kunnen zijn , ik vroeg niet uw mening
Geweldig

Re: Vluchtmisdrijf met half rijbewijs

Bericht door Geweldig »

Typisch dat men hier steeds vragen stelt in naam van iemand anders....terwijl men duidelijk ZELF de dader is :D :D :D

Ik zou zeggen vraag het even na bij de plaatselijke politie.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Vluchtmisdrijf met half rijbewijs

Bericht door GRO »

EXCUSSEER ik ben die persoon niet en gelieve geen DOMME en ONNODIGE commentaar te geven danku !! :wink: ik vroeg wat de straffen ervoor zouden kunnen zijn , ik vroeg niet uw mening
Merci hoor.

Zeg tegen die "iemand" dat hij in ons praktijkboek kijkt pagina 148 en 149. Het staat daar mooi uitgelegd.
jij schreef:kan iemand me alsjeblieft hiermee helpen en meer info kunnen geven
Ik hoop dat ik jouw smeekbede beantwoord heb.
Gesloten