Parkeren

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
on4cmv
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 aug 2013, 12:34

Re: Parkeren

Bericht door on4cmv »

Geachte heer,

Uw manier van antwoorden zegt meer dan genoeg over wie u bent!
Ik wens zelfs de moeite niet te doen om me daaraan vuil te maken.

Met spijt en excuses omdat ik hier op uw site terechtgekomen ben!

Waarvoor mijn dank!

Mario Verhelle - ON4CMV

P.s.: mijn vraagstelling en uw sympathiek antwoorden worden alvast
digitaal bewaard. (Kunnen nog wel eens gepubliceerd worden).

Mod: Benny: 3 postings verwijderd, reden : 4 maal dezelfde posting.
@ ON4CMV,
Je hebt je post dan wel waarschijnlijk wel digitaal bewaard, maar ik zie daarom nog niet zitten waarom je deze hier 4 keer achter elkaar geschreven hebt. :?:
Ik ben dan ook zo vrij geweest om de 3 overbodige te verwijderen. :wink:
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Parkeren

Bericht door bert.covens »

Mario Verhelle schreef:Volgens de wegcode is parkeren op voetpaden een verkeersovertreding van de 2de graad. (Mag dus niet.)
Dat is idem dito voor wat het parkeren betreft op verhoogde bermen binnen de bebouwde kom.

Situatie:

In veel woonwijken zijn de stroken grond tussen de voetpaden en de aanpalende eigendommen openbaar domein.
Volgens kadaster R.O. en Art. 65 v.d. Vlaamse wooncode, maken alzo geen deel uit van de aanpalende woningen!

Er is een boordsteen met greppel (riolering) aan de rand van het voetpad zodat hoger komt te liggen dan de rijbaan.
Aanpalend aan het voetpad en tussen de aanpalende eigendommen ligt er dus een strook grond openbaar domein.
(Deze strook grond ligt zo goed als op dezelfde hoogte als het niveau van het voetpad.)

Vraag:

Is deze strook al dan niet een verhoogde berm?
Gelieve over een nieuwe specifieke situatie een nieuw topic te openen, en daar evt. een concrete foto te posten (bvb via Googlemaps).
Mario Verhelle schreef:P.s.: mijn vraagstelling en uw sympathiek antwoorden worden alvast digitaal bewaard. (Kunnen nog wel eens gepubliceerd worden).
Dergelijke dreigementen, maken niet de minste indruk.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Mario Verhelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2013, 14:15

Re: Parkeren

Bericht door Mario Verhelle »

Geachte heer,

Betreft: vraag om mijn accounts: on4cmv & Mario Verhelle te verwijderen.

Vriendelijk verzoek om mijn vragen van uw website te willen verwijderen.

Daarenboven vraag ik u ook om mij uit uw databases te willen verwijderen.

Hoogachtend,

Mario Verhelle - on4cmv
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Parkeren

Bericht door GRO »

De doorsnee openbare wegloopt tot aan de gracht of tot aan privaat terrein.

Welke info krijgen we van jou:
1. Het is geen privaat terrein.
2. Het is verhoogd.
3. Het is geen rijbaan, geen fietspad, geen voetpad.

Ik zou daaruit dan besluiten dat het een verhoogde berm is, naast het voetpad.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Parkeren

Bericht door GRO »

Het spijt me, maar ik begrijp het probleem van sommige vraagstellers niet. (Wil het eigenlijk ook niet begrijpen!)
Meer dan een jaar geleden heeft iemand hier een vraag gesteld.
Onze moderators proberen iedereen te helpen.

Maanden later haal jij een oud topic uit de kast en begin je met in je eerste zin al te schrijven dat je sommige problemen van vraagstellers niet eens wilt begrijpen. Dat vragen wij ook niet van jou. Het is voldoende dat onze moderators proberen iemand te helpen die ergens een probleem heeft.

Vervolgens ga je verder in het topic en begin je de antwoorden van een moderator in twijfel te trekken en vermeld je nog even langs de neus weg dat je ex-vrijwilliger bent bij het BIVV.

En wanneer ik je dan laat aanvoelen dat dat argument geen indruk maakt, wil je meteen dat alles wordt verwijderd.

Vervolgens vraag jij om alles van jou van het forum te halen, maar schrijf je wel dat jij zelf een digitale kopie bewaart die bij gelegenheid wel eens zou kunnen gepubliceerd worden.

Reden genoeg om alles in zijn originele context te laten staan. Zal bovendien maandag eens naar het BIVV bellen om te vragen wie die man is die hier komt schermen met ex-vrijwilliger van het BIVV.
Gesloten