2 Vraagjes...

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

2 Vraagjes...

Bericht door gast »

Goeiemorgen iedereen!
Ik doe vanmiddag dus m'n theorie voor m'n brommer examen (2e keer) nu had ik nog 2 vraagjes ivm de eerste keer die ik niet kon oplossen!

1: aan welke kant van de straat moet ik rijden als mijn bromfiets defect raakt (er was alleen een weg te zien, geen fietspad, voetpad, en dergelijke...) en de antwoorden: links, rechts, of ik mag kiezen?

2: ik weet dus totaal niets over die 'autowegen', op welke autowegen mag je, en op welke niet? i kdacht dat dit verschilde als er een middenberm was... daar zou ik toch wel graag een antwoord op krijgen.

Dank bij voorbaat
Groeten
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Gast,
Quote: ik weet dus totaal niets over die 'autowegen', op welke autowegen mag je, en op welke niet? i kdacht dat dit verschilde als er een middenberm was... daar zou ik toch wel graag een antwoord op krijgen.
Wat je moet weten is dat je met een bromfiets niet op een autoweg of autosnelweg mag rijden.
Quote: ik weet dus totaal niets over die 'autowegen', op welke autowegen mag je, en op welke niet?
Heb jij de theorie wel geleerd? Je schrijft dat je voor de 2de keer examen gaat doen. In diverse hoofdstukken worden de auto(snel)weg besproken. Er is zelfs nog een apart hoofdstuk over de auto(snel)weg).

Dan begrijp ik niet hoe je kunt gaan examen doen en zeggen dat je van de auto(snel)weg niets afweet.

Best je examen een paar dagen uitstellen en de theorie eens goed doornemen denk ik.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Ik denk ook dat je best met een defecte bromfiets te voet gaat.

En iemand die een fiets of bromfiets aan de hand leidt op de rijbaan moet dat rechts doen.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie