Hoeveel foutjes bij A3

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Firekid
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:00

Hoeveel foutjes bij A3

Bericht door Firekid »

Beste,

Ik ben volledig nieuw en ben hier terechtgekomen na het oplossen van de vragen op deze, zeer leerrijke, website! Ik heb het boek "wees wegwijs" met bijhorende CD gebruikt en ook via rijbewijs.com een 240 tal vragen opgelost. Ik ga er morgen eens voor gaan, lukt het niet dan is het voor een volgende keer. Maar mijn vraag is : Je krijgt 40 vragen voorgeschoteld, is er daar een tijdslimiet per vraag en hoeveel fout(jes) en fouten mag je hebben ?

Alvast bedankt
Ik hou jullie van de uitslag op de hoogte morgen middag.

MVG
Jens Vandermeersch
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Voorlopig is het nog altijd zo dat je Max 8 fouten mag begaan dus je moet 32 op 40 behalen. Wel uitkijken je kunt ook buizen met 38 op 40 dat zou betekenen dat je 2 zware overtredingen hebt gemaakt terwijl er Max een zou mogen hebben. Dus 1 zware fout en 7 kleintjes is nog net geslaagd vanaf 2 zware ben je niet geslaagd.
Je hebt 30 sec. Tijd per vraag het duurt 15 sec voor ze te stellen en 15 sec heb je de tijd om ze op te lossen.
Dat lijkt weinig maar geen paniek voor iemand die de regels voldoende kent is dat meer dan tijd genoeg.
In het echte leven heb je dikwijls veel minder tijd om op een goede mannier te reageren.
Alvast veel succes
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Veel succes met je examen.
Laat je weten hoe het afloopt?
Firekid
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:00

Bericht door Firekid »

Nja, ben net terug, 31/40, 7 kleine foutjes en 2 zware overtredingen. Better luck next time hé

MVG
Jens
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Spijtig,

Welke vragen had je fout?
Firekid
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:00

Bericht door Firekid »

Welke juist weet ik nietmeer, op het einde had ik ervoor gekozen om alles te herbekijken, de zware overtredingen zijn wss door mijn voorrangsregels gekomen sommige andere waren gewoon verstrooidheidsfoutjes dusja....ik ga er binnenkort terug voor hoor !

MVG
Firekid
Firekid
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:00

Bericht door Firekid »

Bedankt voor deze hulp, ik ben nu nog wat aan het studeren en rond 14u30 ga ik ervoor ! Ik ben supernerveus omdat ik niet weet wat ik mag verwachten en ook omdat ik van mezelf vind dat ik te weining gestudeerd heb... Ik hou jullie op de hoogte !!

MVG
Jens
Plaats reactie