AM thoerie

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
chelios

AM thoerie

Bericht door chelios »

Ik heb de 6de oktober een plaats gereserveerd om mijn theorie voor AM af te leggen.
Ik behaal telkens op proefexamens 38-39/40, bij voorrangsregels behaal ik meestal meer dan 45/50.
Is dat genoeg om op de echte examen te slagen of zijn er nog extra dingens die ik nog moet kennen buiten de oefeningen die ik kreeg?
NeGeNdUuSt
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 mei 2021, 08:49

Re: AM thoerie

Bericht door NeGeNdUuSt »

chelios schreef: 27 sep 2021, 20:58 Ik heb de 6de oktober een plaats gereserveerd om mijn theorie voor AM af te leggen.
Ik behaal telkens op proefexamens 38-39/40, bij voorrangsregels behaal ik meestal meer dan 45/50.
Is dat genoeg om op de echte examen te slagen of zijn er nog extra dingens die ik nog moet kennen buiten de oefeningen die ik kreeg?
Met de huidige score die je haalt zie ik geen problemen om te kunnen slagen tijdens het examen die gepland staat voor jouw theorie dan.
over 6 jaar terug heb ik zelf een score behaald van -= 33/34 op de 40 vragen die je krijgt tijdens het AM examen.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: AM thoerie

Bericht door GRO »

Slagen op de proefexamens AM en B Is niet nodzakelijk een garanti. Belangrijk is dat je de theorie goed leert.
Je moet ook de oefenvragen bij de lessen B maken. Voor het examen AM zal men wel niets vragen dat echt typisch voor een auto is.
Voor AM moet je dus de wegcode kennen (=B) en de extra typische zaken i.v.m. de bromfiets (vb helm, snelheid bromfiets, waar rijden met bromfiets ...)
Michel BG

Re: AM thoerie

Bericht door Michel BG »

Ik ben bezig met mijn rijbewijs AM te halen op deze site scoor ik heel goed maar ik snap niet waarom ik gebuisd ben dan op mijn theoretische examen AM rijbewijs. (Al 2 keer)
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: AM thoerie

Bericht door GRO »

Voor AM moet je ook de algemene wegcoderegels kennen (zie theorie B)
Plaats reactie