theorie rijbewijs A

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
burakozturk

theorie rijbewijs A

Bericht door burakozturk »

Ik heb op de site onder categorie A, de lessen, reeksen, vragen met codes + proefexamens van A gedaan. Ik haal gemiddeld 48/50.

Moet ik alles van B ook doen? Ik ga toch voor het rijbewijs A?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: theorie rijbewijs A

Bericht door Benny Stinkens »

Als je zoals je zelf schreef de lessen bij rijbewijs A goed geleerd hebt dan was je bij hoofdstuk 1 (helemaal bovenaan) dit tegengekomen: :idea:
Eigenlijk moet je voor rijbewijs AM dezelfde leerstof kennen als voor rijbewijs B. Maar omdat men tijdens het examen voornamelijk die dingen vraagt die voor een bestuurder van een motorfiets belangrijk zijn, hebben we hier voor jullie een vereenvoudigde cursus A gemaakt. Als je onderstaande hoofdstukken aandachtig leest en leert en proefexamens A maakt, dan ken je voldoende om met succes te slagen. Op heel wat theoriepagina's geven wij een Tip examen. Zorg ervoor dat je die zaken zeker zeer goed kent.

Bron: Gratis Rijbewijs Online - https://www.gratisrijbewijsonline.be/th ... ijbewijs-a
Veel succes :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
burak ozturk

Re: theorie rijbewijs A

Bericht door burak ozturk »

HI, bedankt voor je reactie.

Dus er gewoon voor gaan? Heb namelijk de proefexamens van A onder de knie.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: theorie rijbewijs A

Bericht door GRO »

Ik geef je toch te raad, als je code nog geldig is, om zeker ook ALLE oefenvragen die bij Theorie B staan te maken.
Plaats reactie