Rijbewijs D ( SOS!!!!)

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Nochance
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2015, 18:51

Rijbewijs D ( SOS!!!!)

Bericht door Nochance »

Dag, iederen!


Er is iemand die niet geslagd voor rijbewijs D.
Ik ben trie keer gebuisd voor rij examen. Ik weet het wel dat ik moet nu 6 uur extra rijden. Ik zo graag willen weten of hebben memsen zoals ik nog andre kans voor het examen afleggen? Ik bedoel niet door het rijschool maar voorbeld bij de lijn of partners van de lijn? Om dat door rijschool dat kost heel veel en heb ook geen kans meer vie vdab :(((( wie weet iets over ??? Help me aub!!!! :(((
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Rijbewijs D ( SOS!!!!)

Bericht door Inazuma »

Welke rij-opleiding heb je gevolgd :?:

Waarom ben je gebuisd :?:
Nochance
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2015, 18:51

Re: Rijbewijs D ( SOS!!!!)

Bericht door Nochance »

Rijbewijs D car en bus. Theorie heb ik zelf gedaan maar het praktijk was door vdab die ook gratis. Bij het oefening en examen snelheid, voorrang,bochten, toerental, aanzigting aan spiggels was goed. Maar examenatoor gezegd dat ik onrust ben bij rijden. Eerste examen ik was gebuisd omdat ik heb een een antaal fautjes gemaak op autosnelweg. Faut 1: bij het autostrade te nemen de vrachtwagenchauffeur heeft voor mij voorrang gegeven en als ik op de baan bent moest ik tereg voorrang geven aan vrachtwagen omdat hij was snelgerijden. Faut:2 niet genoeg aandacht aan linker spegel meer aan rechter. Faut3 op het ruispunt niet juis uitrit genoomen. Dus dit 3 merken was voor eerste 2 examen. Voor 3de examen examenatoor gezegt goed genoeg gedaan maar ik ben nog altijd onrust op de weg. Dus die was reden warruum ben ik gebuisd :(( nu ik voel dat ik kan het beter doen ik ben heel zeker van mij maar heb ik geen kans meer :((rijschool te duur!! Buschauffeur dat is mij droem van af lang tijd geleden! :((

Ps. Sorry voor fauten mijn nederlands nog niet zo goed, maar ik probeerte duidelijk ziennen te makken.
Nochance
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2015, 18:51

Re: Rijbewijs D ( SOS!!!!)

Bericht door Nochance »

Niemand weet niks :(
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Rijbewijs D ( SOS!!!!)

Bericht door Inazuma »

Je kan met een voorlopig rijbewijs D verder oefenen, maar dan heb je nog altijd een autobus nodig om mee te oefenen ... en iemand die je daarbij mag (MOET) begeleiden met de nodige ervaring en het juiste rijbewijs.


De VDAB heeft je opleiding stopgezet.
Je bent 3x niet geslaagd in het praktijk examen.
De laatste examinator vindt je nog steeds te onrustig op de weg - met 50 tot 80 personen in een bus, wil je echt een rustige bestuurder ...


Misschien is buschauffeur worden niets voor jou :?:

Het is niet omdat je ergens van droomt dat het ook een goede keuze is, of dat die droom waarheid wordt.


Het je voldoende verkeerservaring / rij ervaring met andere voertuigen ?
Nochance
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2015, 18:51

Re: Rijbewijs D ( SOS!!!!)

Bericht door Nochance »

Bedank inazuma voor uw aantwoord.

Ik ben zeker van mijn zelf en weet wat ik kan en wat niet. Anders ik zal niet na denken. De examenatoor gezegt dat ik moet nog betje langer rijden en ik keb akkord. Ik verder mijn best doen om mijn rijbewijs behalen.

Alvast bedank

Met vriendelijk groeten.
Plaats reactie