Poging rijbewijs A en B

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Stevie1988

Poging rijbewijs A en B

Bericht door Stevie1988 »

Zijn er nog speciaal dingen waar ik op moet letten? Heb alle video's gekeken en mijn auditair fotografisch geheugen zal wel helpen. Wou toch nog vragen waar de valstrikken zitten
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Poging rijbewijs A en B

Bericht door de rijprof »

Best ook oefeningen maken en nakijken of je scores haalt van meer dan 45/50.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Gast

Re: Poging rijbewijs A en B

Bericht door Gast »

haal 47-48 en dat is omdat ik soms gewoon de vraag niet goed lees...
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Poging rijbewijs A en B

Bericht door GRO »

omdat ik soms gewoon de vraag niet goed lees...
Wel een vereiste tijdens het echte examen.

Als je alle oefenvragen die bij de theorie B staan kunt oplossen, slaag je zonder probleem
De oefenvragen zijn up-to-date met het echte examen. Wat tijdens het echte examen aan bod komt, is verwerkt in de oefenvragen.
Gast

Re: Poging rijbewijs A en B

Bericht door Gast »

GRO schreef:
omdat ik soms gewoon de vraag niet goed lees...
Wel een vereiste tijdens het echte examen.

Als je alle oefenvragen die bij de theorie B staan kunt oplossen, slaag je zonder probleem
De oefenvragen zijn up-to-date met het echte examen. Wat tijdens het echte examen aan bod komt, is verwerkt in de oefenvragen.
Heel af en toe een foutje bij de reeksen... Maarja 1 of 2 fouten per 25 is zo erg nog niet. Zeker niet na de eerste dag :) Morgen de volledige theorie nog eens en dan nog eens alle vragen en overmorgen vroeg op en dit herhalen en dan naar het examencentrum :)
Stevie1988

Re: Poging rijbewijs A en B

Bericht door Stevie1988 »

de rijprof schreef:Best ook oefeningen maken en nakijken of je scores haalt van meer dan 45/50.
Haal 46-48/50 :) meestal bij te snel te zijn 2 x en 2 die ik echt niet weet :p Achja, no stress want dat helpt al helemaal niet bij mij :p
Stevie1988

Re: Poging rijbewijs A en B

Bericht door Stevie1988 »

GRO schreef:
omdat ik soms gewoon de vraag niet goed lees...
Wel een vereiste tijdens het echte examen.

Als je alle oefenvragen die bij de theorie B staan kunt oplossen, slaag je zonder probleem
De oefenvragen zijn up-to-date met het echte examen. Wat tijdens het echte examen aan bod komt, is verwerkt in de oefenvragen.
B 47
A 42
Plaats reactie