Theorie C + VAK GESLAAGD!

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Gast

Theorie C + VAK GESLAAGD!

Bericht door Gast »

Hallo iedereen,


Ben maandag voor mijn mondeling examen gegaan en geslaagd.
De uitslagen van mijn examen zijn :

Wegcode + vak : 93/100
Casestudy's : 34/40
Mondeling : 10/10

ben zo blij allemaal van de eerste keer!
Als je nog moet gaan en je hebt vragen stel ze maar ;)
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Theorie C + VAK GESLAAGD!

Bericht door Stefan Peeters »

Euh... beste vriend, proficiat, maar denk er aan dat je eigenlijk wel zowat je hele identiteit hier op het WereldWijde Web geplaatst hebt...

Mij niet gelaten, maar als je nog een paar details wil verwijderen zou ik het nu doen en niet binnen een jaar.

Ik bedoel maar: er zijn een paar gegevens onleesbaar gemaakt maar het aantal in Nederland geboren mensen met jouw voornaam in jouw straat, dat zullen er geen 30 zijn :wink:
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Gast

Re: Theorie C + VAK GESLAAGD!

Bericht door Gast »

Stefan Peeters schreef:Euh... beste vriend, proficiat, maar denk er aan dat je eigenlijk wel zowat je hele identiteit hier op het WereldWijde Web geplaatst hebt...

Mij niet gelaten, maar als je nog een paar details wil verwijderen zou ik het nu doen en niet binnen een jaar.

Ik bedoel maar: er zijn een paar gegevens onleesbaar gemaakt maar het aantal in Nederland geboren mensen met jouw voornaam in jouw straat, dat zullen er geen 30 zijn :wink:
Dankjewel zou je die link en foto en dit bericht dan kunnen verwijderen? ik was iets te enthiousiast.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Theorie C + VAK GESLAAGD!

Bericht door Stefan Peeters »

ok :wink:
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Plaats reactie