Rijbewijs D

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Arne_

Rijbewijs D

Bericht door Arne_ »

Ik heb therorielessen + vakbekwaamheid gevolgd via een erkende rijschool, mijn theoretisch examen moet ik nog doen.
Ik heb een vraag hierover, mijn boek gaat over C+D, de oefenexamenvragen zijn ook gemengd.

Stelt men op het echte examen vragen over verlichting, reflectors, leeftijden/rijbewijs, ... voor vrachtwagens?

ps. Ik vind het een goede site maar vind het zooooo jammer dat er geen D info opstaat :s
Angelodv
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 apr 2013, 13:31

Re: Rijbewijs D

Bericht door Angelodv »

Arne_ schreef:Ik heb therorielessen + vakbekwaamheid gevolgd via een erkende rijschool, mijn theoretisch examen moet ik nog doen.
Ik heb een vraag hierover, mijn boek gaat over C+D, de oefenexamenvragen zijn ook gemengd.

Stelt men op het echte examen vragen over verlichting, reflectors, leeftijden/rijbewijs, ... voor vrachtwagens?

ps. Ik vind het een goede site maar vind het zooooo jammer dat er geen D info opstaat :s

Ik heb de cursus D op pc???

Mvg

Angelo
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Rijbewijs D

Bericht door bert.covens »

Arne_ schreef:Ik heb therorielessen + vakbekwaamheid gevolgd via een erkende rijschool, mijn theoretisch examen moet ik nog doen.
Ik heb een vraag hierover, mijn boek gaat over C+D, de oefenexamenvragen zijn ook gemengd.
Dat kan kloppen. Het theorieboek van een gekende uitgever terzake, is inderdaad gemengd voor de categorieën C en D. Maar daarnaast, heeft diezelfde uitgever nog 3 afzonderlijke boeken:

* aangaande vakbekwaamheid code 95, uitsluitend voor de categorie C.
* aangaande ladingzekering, uitsluitend voor de categorie C.
* aangaande vakbekwaamheid code 95, uitsluitend voor de categorie D.
Arne_ schreef: Stelt men op het echte examen vragen over verlichting, reflectors, leeftijden/rijbewijs, ... voor vrachtwagens?
Neen.

Dat wordt dan gevraagd bij examens voor de categorie C. Omgekeerd, zal iemand die examens aflegt voor de categorie C, ook géén specifieke examenvragen krijgen voor de categorie D.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Gast

Re: Rijbewijs D

Bericht door Gast »

Arne_ schreef:Ik heb therorielessen + vakbekwaamheid gevolgd via een erkende rijschool, mijn theoretisch examen moet ik nog doen.
Ik heb een vraag hierover, mijn boek gaat over C+D, de oefenexamenvragen zijn ook gemengd.

Stelt men op het echte examen vragen over verlichting, reflectors, leeftijden/rijbewijs, ... voor vrachtwagens?

ps. Ik vind het een goede site maar vind het zooooo jammer dat er geen D info opstaat :s
door omstandigheden moet ik theorie volgen voor D maar in het boek staat zo goed als niets over theorie D
spijtig, ik heb al theorie gaan volgen maar blijkbaar loopt er iets mis met de vragen daar ik telkens maar 35 op 50 haal en ik toch in uw boek de vragen leer die je vervolgens met de bus ook moet naleven, kan er iemand mij aan theorievragen voor de bus bezorgen.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Rijbewijs D

Bericht door GRO »

daar ik telkens maar 35 op 50 haal en ik toch in uw boek de vragen leer die je vervolgens met de bus ook moet naleven, kan er iemand mij aan theorievragen voor de bus bezorgen.
?????

Wij hebben helemaal geen boek voor D of vragen voor D.
Ik vraag mij af hoe jij dat in ons boek leert en over welk boek je het hebt.
Plaats reactie