Medische schifting rijbewijs C

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Gast

Medische schifting rijbewijs C

Bericht door Gast »

Hey mensen,

Ik moet mij medisch laten keuren om te beginnen aan mijn rijlessen met de camion en liefst zo snel mogelijk. Bij Provikmo (https://www.rijgeschikt-aptitude.be/rga ... s/home.jsf" target="_blank) beloven ze het precies het snelste, binnen de 30 dagen en voor een "gunstige prijs" van 133 euro. Is dit inderdaad een gunstige prijs of kan ik het ergens anders ook snel en goedkoper krijgen? Via de arbeidsgeneesheer van mijn werk krijg ik het gratis maar pas een afspraak in december ten vroegste!
Gast

Re: Medische schifting rijbewijs C

Bericht door Gast »

Vergeten vragen: voor zij die ervaring hebben met Provikmo: kan ik een deel van die prijs terugkrijgen bij de ziekenkas?
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Medische schifting rijbewijs C

Bericht door bert.covens »

Een gelijkaardig topic, vind je >>> hier. :wink:

Het antwoord van Stefan:
Stefan Peeters schreef:als u bij een werkgever bent aangesloten dan regelt de werkgever de medische keuring.
Anders neemt u contact op met de FOD Volksgezondheid, zij regelen de medische keuring voor beroepschauffeurs (Medex)
op het nummer 02/524 97 97
u kan daar een afspraak maken in uw regio
Nu, als het vooral voor je werkgever zo dringend is, dan zou ik je eerder adviseren om er bij hem op aan te dringen dat hij bij Provikmo wat druk op de ketel zet om je sneller verder te helpen.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Angelodv
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 apr 2013, 13:31

Re: Medische schifting rijbewijs C

Bericht door Angelodv »

Provikmo is de goedkoopste die ik gevonden heb, ook kon je er het snelste terecht.
Plaats reactie