tracktor

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Gast

Re: tracktor

Bericht door Gast »

bert.covens schreef:Goed geprobeerd hoor, beste "gast". Speciaal voor jou, zal ik 't in een ander kleurtje zetten :

Kortom, de rechter zegt hier (althans voor wie de Nederlandste taal begrijpt), dat ...

Inderdaad gek, dat je hier graag uitpakt met die wetteksten, maar er tegelijkertijd niet eens in slaagt om die uitspraak correct te lezen...

En als dat vonnis te moeilijk voor jou is, ...

... iedere keer weer de boel wat te komen verzieken.
Excuses. Ik zal jullie forum even met rust laten (als jullie deze post laten staan). Zeker als jullie zo boos op mij worden. Alleen nog even iets rechtzetten.

1) Ik heb maar één nic name gebruikt en dat was pol. Ik heb mij niet altijd kunnen inloggen omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist. Toen ik dat terug gevonden had hebben jullie mij met mijn enige nic name van jullie forum gesmeten. Dat zal jullie recht wel zijn, geen probleem.

2) Ik wil jullie nog even te herinneren aan een oud topic over verkeerslichten. Toen was ik ook de dommerik. Geruime tijd later heeft men pas ingezien dat ik het bij het rechte (je weet wel, recht en onrecht) eind had.

Toch wens ik jullie verder veel succes want dikwijls hebben jullie ook wel gelijk hoor.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: tracktor

Bericht door bert.covens »

Het is hoegenaamd niet aan jou om hier wetten te komen stellen. En we gaan ons nog veel minder laten afdreigen door iemand die niet haar hier komt met de bedoeling een meerwaarde te vormen voor dit forum en de lezers ervan. Doch er enkel op uit is om hier een beetje 't clowneke uit te hangen, en de boel wat te komen verzieken :twisted:

En je kwam hier onder de nic name pol. En ipv ons te contacteren mbt een ingreep (nog maar eens: zie forumregels), kwam je jezelf (de zelfverklaarde simpele boerenzoon) hier gelijk geven in een ander topic, remember? En nu kom je hier weer als anonieme gast opnieuw de boel wat onnodig op stelten zetten.

Zolang de voornoemde overheidsinstellingen bij hun standpunt terzake blijven, zullen wij hier terzake ook voorzichtig blijven, punt. Mét of tegen jouw goesting, trouwens.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Jooste

Re: tracktor

Bericht door Jooste »

achja, op zich is het gewoon geldklopperij, want dat G rijbewijs is niet eens europees erkend.

Maar niets aan te doen, dus hup: C+E halen (dan krijg je er de 'G' Gratis bij)

Bij zout stooien hebt ge met uw C+E toch nog voordelen: geen tachograaf, geen vakbekwaamheid.
curieuzeneus
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 aug 2010, 17:30

Re: tracktor

Bericht door curieuzeneus »

geen tachograaf, geen vakbekwaamheid
Ik denk ook dat je hiervoor geen vakbekwaamheidsbewijs nodig hebt, maar 'zout strooien' staat toch niet in de lijst met uitzonderingen voor het gebruik van de tachograaf (http://www.goca.be/upload/documents_akc ... 811-FN.pdf" target="_blank) ?
Plaats reactie