Rijschool fout?

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
redslayer230

Rijschool fout?

Bericht door redslayer230 »

Goeimiddag allen,

Ik heb een klein probleempje met de rijschool waar ik niet alleen uitkom op het moment.
Ik was van plan mijn rijbewijs-a te halen met een spoedcursus, rijschool opgezocht en gebeld.
Volgende dag aangemeld als leerling en nog een keer gebeld, de datum voor het avb examen kon op dat moment nog niet vastgesteld worden, logisch aangezien CBR het druk zat heeft op het moment.
Dit gebeurde allemaal rond de 20ste van november, 27 november voor het laatst contact gehad met rijschool.

Hij vertelde me dat hij op 28 november een mailtje naar me zou sturen of mij even zou bellen, ik heb dit afgewacht maar geen mail of telefoontje. Wegens zijn slechte bereikbaarheid heb ik er geen vragen meer bij gesteld en ben verder op zoek gegaan naar een rijschool die me wel kon geven waar ik naar op zoek was.

Gister kreeg ik eindelijk telefoon, tot mijn verbazing had hij mij ingepland voor een examen en was het mailadres wat hij had gebruikt niet goed. Goed en wel totdat hij de examendatum noemde, 21 december.. morgen dus.. (dit was een voicemail bericht), 10 minuten later wanneer ik hem terug wil bellen krijg ik een mailtje binnen van diezelfde rijschool met daarin de bevestiging. Volkomen plotseling heeft hij mijn mailadres wel goed en weet hij me te vinden.

Ik kan op korte termijn nooit vrij krijgen van werk, alles uit de kast getrokken om te kunnen maar geen geluk.

Mijn vraag aan jullie is hoe ik dit verder zou moeten aanpakken..?

Groet,

Jeroen
redslayer230

Re: Rijschool fout?

Bericht door redslayer230 »

In het verkeerde topic geplaatst, excuus
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Rijschool fout?

Bericht door GRO »

In het verkeerde topic geplaatst, excuus
Niet alleen in een verkeerd topic, maar ook op een verkeerd forum.
Dit is een Belgisch forum. CBR examen is in Nederland.
Plaats reactie