geslaagt wat nu? A3

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Gast

geslaagt wat nu? A3

Bericht door Gast »

ik ben geslaagt voor mijn theoretisch examen a3 ik moet nu naar de gemeente voor mijn verloopig rijbewijs maar ik begrijp niet goed hoeveel tijd ik heb om naar de gemeente te gaan en om het praktijk examen af te leggen ?
kan iemand me hier wat duidelijkek over informenen alvast bedankt.
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: geslaagt wat nu? A3

Bericht door Wouter »

Mod: @storm, ik heb je bericht verwijderd omdat er foute informatie gegeven werd. Het leek me beter gewoon een goed antwoord te schrijven, in plaats van het jouwe te moeten verbeteren.

- Je theorie-examen is 3 jaar geldig. Binnen die 3 jaar moet je dus je VRB gaan halen.
- Zo'n VRB is 12 maanden geldig.
- Je kan ten vroegste praktijkexamen afleggen nadat je minstens 1 maand in het bezit bent van een voorlopig rijbewijs.
- Je kan enkel praktijkexamen afleggen als én je voorlopig rijbewijs én je theorie-examen nog geldig zijn.

Opgelet: als je je voorlopig rijbewijs laat vervallen, moet je 3 jaar wachten alvorens je een nieuw kan aanvragen. In tussentijd is de enige mogelijkheid om nog praktijkexamen af te leggen dus met de rijschool.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
Gast

Re: geslaagt wat nu? A3

Bericht door Gast »

Wouter schreef:Mod: @storm, ik heb je bericht verwijderd omdat er foute informatie gegeven werd. Het leek me beter gewoon een goed antwoord te schrijven, in plaats van het jouwe te moeten verbeteren.

- Je theorie-examen is 3 jaar geldig. Binnen die 3 jaar moet je dus je VRB gaan halen.
- Zo'n VRB is 12 maanden geldig.
- Je kan ten vroegste praktijkexamen afleggen nadat je minstens 1 maand in het bezit bent van een voorlopig rijbewijs.
- Je kan enkel praktijkexamen afleggen als én je voorlopig rijbewijs én je theorie-examen nog geldig zijn.

Opgelet: als je je voorlopig rijbewijs laat vervallen, moet je 3 jaar wachten alvorens je een nieuw kan aanvragen. In tussentijd is de enige mogelijkheid om nog praktijkexamen af te leggen dus met de rijschool.


goedeavond wouter idd er was van mijn kand enige foute informatie..i no problem 8)
Plaats reactie