praktijk examen A3

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: praktijk examen A3

Bericht door de rijprof »

Dus mag ik bijna 200 euro dokken voor een rijbewijs om juist 45 km/u te rijden...
Wat geldklopperij....
Omdat jij 2,5 jaar wacht...
Als je een half jaartje + 1 maand geduld hebt, kost het 10 €.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
vintage888

Re: praktijk examen A3

Bericht door vintage888 »

de rijprof schreef:
Dus mag ik bijna 200 euro dokken voor een rijbewijs om juist 45 km/u te rijden...
Wat geldklopperij....
Omdat jij 2,5 jaar wacht...
Als je een half jaartje + 1 maand geduld hebt, kost het 10 €.
Is toch dikke zever , Is toch niet omdat je door omstandigheden in het eerste jaar je praktijk niet kunnen doen hebt dat je daarvoor 2 jaar en half moet wachten oftewel 200 euro moet investeren in een rijbewijs van normaal 10 euro...
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: praktijk examen A3

Bericht door Benny Stinkens »

Je zou je eerst eens moeten afvragen waarom dit zo is, daarna kan je het nog altijd dikke zever vinden.
In elk geval is de vraag beantwoord, en is verdere discussie overbodig. :idea:
Dit is namelijk geen discussieforum.

Het waarom zou kunnen zijn: (mijn eigen mening, geen wetenschap)
Als men zou toelaten, dat men elk jaar een nieuw voorlopig rijbewijs zou kunnen bekomen, zou er niemand meer voor zijn definitief rijbewijs gaan (of met andere woorden een examen afleggen).

Waarom een examen afleggen als men kan blijven toeren met een voorlopig rijbewijs. :idea:
Dit zou met zich meebrengen dat mensen die absoluut niet kunnen rijden toch blijven 'smodderen' met een voorlopig rijbewijs, met alle gevolgen van dien.

Ik bedoel hier in geen geval mee, dat jij dit zou doen, maar ik ben er zeker van dat anderen dit wel zouden doen.

In elk geval, bedankt voor je feedback, want het bevestigde mijn eerder antwoord.
En nog veel succes met je A3 :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
lorre

Re: praktijk examen A3

Bericht door lorre »

het kost 25 euro in totaal
Plaats reactie