theorie

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Gast

theorie

Bericht door Gast »

hoeveel tijd heb je ongeveer nodig om de theorie door te nemen en proefexamens te maken?
Ik ben vandaag begonnen en zou graag vrijdag examen gaan doen, denken jullie dat dit voldoende is of zou ik toch meer tijd nodig hebben om alles grondig door te nemen en onder de knie te krijgen?
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: theorie

Bericht door Inazuma »

Anonymous schreef:hoeveel tijd heb je ongeveer nodig om de theorie door te nemen en proefexamens te maken?
Ik ben vandaag begonnen en zou graag vrijdag examen gaan doen, denken jullie dat dit voldoende is of zou ik toch meer tijd nodig hebben om alles grondig door te nemen en onder de knie te krijgen?
Dat zou toch moeten kunnen lukken.

Volg de voorgestelde leermethode

Aan de oefenvragen en de proefexamens weet je trouwens meteen hoe ver je staat.
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Dat is ook wat van jezelf afhankelijk.
Het is de bedoeling dat je de stof goed genoeg kent en weet waar je mee bezig bent.
Het is geen race tegen de klok om zo snel mogelijk dat papiertje in handen te hebben (om dan tegen de eerste de beste boom te knallen 8) ) nee.
Rustig vertrouwd geraken met het gebeuren om als volwaardig bestuurder aan het verkeer te kunnen deelnemen. :wink:
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik ben vandaag begonnen en zou graag vrijdag examen gaan doen,
Moet zeker lukken.
Maar volg goed onze leermethode.
Gast

Bericht door Gast »

ok :)
Ik volg de leermethode nauwgezet en gebruik enkel deze site om de theorie te leren, ik had wel een boek liggen maar dat is een oude druk (2 jaar geleden gekocht) dus wil ik voor de veiligheid hier leren zodat ik zeker weet dat de theorie "up to date" is :)
En het is niet zo dat ik alles snel snel zal leren om dan tegen een boom te knallen, ik ben superbang in het verkeer, dus de theorie gaan afleggen is al een grote stap voor mij :D
en als ik zie dat ik er tegen vrijdag niet geraak dan maak ik in het weekend nog wat proefexamens en ga ik maandag ;)
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Anonymous schreef:ok :)
Ik volg de leermethode nauwgezet en gebruik enkel deze site om de theorie te leren, ik had wel een boek liggen maar dat is een oude druk (2 jaar geleden gekocht) dus wil ik voor de veiligheid hier leren zodat ik zeker weet dat de theorie "up to date" is :)
En het is niet zo dat ik alles snel snel zal leren om dan tegen een boom te knallen, ik ben superbang in het verkeer, dus de theorie gaan afleggen is al een grote stap voor mij :D
en als ik zie dat ik er tegen vrijdag niet geraak dan maak ik in het weekend nog wat proefexamens en ga ik maandag ;)
Alvast een goede ingesteldheid.
Smijt dat boek maar snel in de vuilbak voordat er ongelukken mee gebeuren, oa. voorrang aan rechts is reeds veranderd.

Succes ermee. :wink:
Dikkepech

Re: theorie

Bericht door Dikkepech »

Pff heb het een beetje gehad 3 weeken lang gestudeerd en de test examena afgelegd op deze site iedere keer er door met 43 punten en hoger ook op de vab websote de examen afgelegd meerdere keeren en altind erdoor.
Kga voor the "real deal " en boom gebuisd.
Heb de moed echt verloren😣..
Lessen zijn al geboekt hopelijk lukt het dan wel maar voel me nu zo DOM
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: theorie

Bericht door de rijprof »

Hoeveel pogingen heb je gedaan? Hoeveel punten had je?
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
simonette

Re: theorie

Bericht door simonette »



Bonjour a vous j'ai des problemes a retenir les indication qui sont sur les neups
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: theorie

Bericht door Jozef »

Bonjour Simonette,

Y a-t-il des indications sur les pneus que tu ne comprends pas? Alors, je veux bien te l'expliquer.

Sinon, il n'y a pas de miracle, il faut les apprendre par coeur. Note les sur un bout de papier, et quand tu vas promener, regarde les indications sur les pneus de différentes voitures. Ainsi tu les connaîtras vite par coeur.

Bien a toi,

Joseph
Plaats reactie