Kan nieuw bericht niet verwijderen op forum

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Ebu26
Berichten: 144
Lid geworden op: 19 mei 2019, 23:46

Kan nieuw bericht niet verwijderen op forum

Bericht door Ebu26 »

Ik zie geen optie om dit bericht te verwijderen, is dat omdat ik mijn bericht heb bewerkt? Want niemand heeft nog geantwoord en volgens de Q&A in de forum is:
Het verwijderen van een bericht is niet meer mogelijk zodra er iemand op gereageerd heeft.
Als het verwijderen nog altijd mogelijk is schrijf je instructies best op mijn vorige bericht zodat deze onbeantwoord blijf en ik deze dan kan verwijderen

Vorige post: viewtopic.php?t=28684
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Kan nieuw bericht niet verwijderen op forum

Bericht door Rafael »

Ik ben niet helemaal mee wat je net bedoelt / wil doen. In het topic waar je naar linkt, is toch een reactie en correctie uitgevoerd door GRO?

Berichten wijzigen kan een beperkte tijd, berichten verwijderen is voor zover ik weet uitgeschakeld voor leden. De Q&A is de standaard van phpBB, daar staan dus mogelijk zaken die niet helemaal kloppen, moet ik eens bekijken.
Ebu26
Berichten: 144
Lid geworden op: 19 mei 2019, 23:46

Re: Kan nieuw bericht niet verwijderen op forum

Bericht door Ebu26 »

Ik wou gewoon weten hoe je een bericht verwijdert. Als ik bv. per ongeluk een bericht plaats in de forum zou ik dat wel willen verwijderen.
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Kan nieuw bericht niet verwijderen op forum

Bericht door Rafael »

Moest dat echt voorvallen, kan je je bericht wijzigen naar "mag verwijderd" of iets dergelijks, dan ruimt iemand van het team dat wel op.
Ebu26
Berichten: 144
Lid geworden op: 19 mei 2019, 23:46

Re: Kan nieuw bericht niet verwijderen op forum

Bericht door Ebu26 »

Ok, Ik ga het proberen met dit bericht, kan jij mij zeggen of ik het juist heb gedaan?

Update: oei ik kan dit bericht niet meer bijwerken
Plaats reactie